اخبار داغ

رضا زاده: در دوره معاونت سجادی بهترین نتیجه المپیک رقم خورد

رضا زاده: در دوره معاونت سجادی بهترین نتیجه المپیک رقم خورد
قهرمان پیشین المپیک و جهان گفت: قطعا با حضور دکتر سجادی ورزش کشور روزهای درخشان و پر فروغ را تجربه خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حسین رضازاده قهرمان پیشین المپیک و جهان در رشته فوق سنگین وزنه برداری، ضمن اظهار خرسندی و شادمانی از معرفی دکتر سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان اظهارداشت: قطعاً، با حضور آقای سجادی در راس وزارت ورزش و جوانان، ورزش کشور در عرصه بین المللی شاهد روزهای درخشان و پرفروغ خود خواهد بود. در دوره ای که ایشان مسئولیت معاون فنی و ورزشی حرفه ای وزارت ورزش را بر عهده داشتند در المپیک 2012 لندن بهترین نتیجه‌ی تاریخ ورزش کشور با کسب 13 مدال و جایگاه دوازدهمی را بدست آوردیم و این موضوع یکی از بهترین و شیرین ترین خاطرات ورزش کشور برای مردم عزیزمان محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه پیرامون معرفی دکتر حمید سجادی بعنوان وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: آقای سجادی یکی از بهترین گزینه های معرفی شده برای وزارت ورزش و جوانان است چرا که ایشان تمام سوابق کاری، اجرایی و مدیریتیشان در ورزش بوده و مهم تر اینکه ایشان از قهرمانان شناخته شده رشته دوومیدانی بوده و در آسیا چندین عنوان قهرمانی را بنام خود ثبت کرده و برخی از رکوردهای ایشان هنوز پابرجاست.
,
رضازاده به تحصیلات وزیر پیشنهادی اشاره کرد و گفت: ایشان همچنین در حوزه علمی و پژوهشی نه تنها استاد دانشگاه بلکه دکتری مدیریت برنامه ریزی تربیت بدنی را دارند و به نظرم کسی که بیش از 30 سال در ورزش کشور فعالیت ورزشی و مدیریتی و علمی داشته است بهترین و مطلوب ترین گزینه برای وزارت ورزش و جوانان است.
,
وی ادامه داد: از نمایندگان محترم مجلس در خواست می کنم که با رای اعتماد به ایشان این فرصت 4 ساله را برای خدمت صادقانه و خالصانه دکتر سجادی به جامعه ورزش کشور فراهم آورند تا انشاا... با حضور ایشان ورزش کشور در میادین بین المللی بیش از گذشته بدرخشد و امیدوارم شاهد روزهای طلایی و پرفروغ ورزش کشور در همه رشته ها باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه