اخبار داغ

برگزاری دومین جلسه کارگروه حرفه‌ای‌سازی در باشگاه پرسپولیس

برگزاری دومین جلسه کارگروه حرفه‌ای‌سازی در باشگاه پرسپولیس
دومین جلسه کارگروه حرفه‌ای سازی در باشگاه پرسپولیس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، عصر امروز (شنبه 23 مرداد) دومین جلسه کارگروه حرفه‌ای‌سازی باشگاه پرسپولیس در محل این باشگاه برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
جعفر سمیعی ریاست این جلسه را برعهده داشت و قبل از شروع مباحث، احکام هر یک از حاضران را اهدا کرد. دکتر ابراهیم شکوری معاونت اجرایی، ورزشی و علی عطایی معاونت پشتیبانی، امیرعلی حسینی مدیر کمیته بین‌الملل، دکتر ایمان حسین‌پور شرفشاد معاونت حقوقی، باقر صفری ذیحساب، علی یادگاری مدیر اداری و کاوه علی‌اسماعیلی معاونت اطلاع‌رسانی به عنوان اعضای این کارگروه معارفه شدند. 
,
در ادامه، حسینی به تشریح الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ارائه مجوز حرفه‌ای‌سازی پرداخت. از جمله این الزامات، شفافیت مالی، تطابق بودجه با هزینه‌ها، اسپانسرینگ، تیم‌های پایه و آکادمی، مسائل حقوقی و پشتیبانی بود. در کنار این موارد، بحث‌هایی در خصوص وضعیت پزشکی، برنامه‌های آموزشی، مدارک مربیان و بازیکنان، ساختار باشگاه و وضعیت پرسنلی، تغییرات اساسنامه، تشریح عملکرد کمیته انضباطی، لیست هیات مدیره و سهامداران و... مطرح شد که حاضران در جلسه در هر مورد به اظهارنظر پرداختند. 
,
, ,
در پایان این جلسه، جعفر سمیعی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره باشگاه با تقسیم وظایف میان اعضای کارگروه تاکید کرد هر عضو حاضر در این کارگروه باید مسئولیت مربوط به حیطه کاری خود را قبول کرده و در جلسه بعدی، گزارشی از عملکرد کمیته تحت‌نظرش را به کارگروه ارائه دهد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه