اخبار داغ

پیوس:

رییس‌جمهور بهترین انتخاب را برای ورزش کشور انجام داد

رییس‌جمهور بهترین انتخاب را برای ورزش کشور انجام داد
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس گفت: می‌توانیم با حضور حمید سجادی در برخی رشته‌ها که از لحاظ ساختاری با مشکل مواجه است مثل دوومیدانی که نمی توانیم مدال کسب کنیم به موفقیت های بیشتری برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فرشاد پیوس، بازیکن سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس درخصوص معرفی دکتر حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار داشت: حمید سجادی از جنس ورزش است و این موضوع نکته بسیار مهمی برای انتخاب او محسوب می شود. سجادی سالیان زیاد در رشته دوومیدانی فعالیت داشته و توانسته مقام های خوبی به دست آورد و به نوعی می توان گفت سرما و گرمای ورزش را چشیده و بیشتر میتواند کمک حال ورزش کشور باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در ادامه افزود: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان انسان فرهیخته‌ای است که هم در بخش تئوری و هم در بخش عملی به درجات بالایی رسیده و می‌تواند گزینه مناسبی برای پست وزارت ورزش و جوانان باشد. همه گزینه‌ها برای انتخاب یک وزیر ورزش و جوانان اصلح در وجود دکتر سجادی قرار دارد و رییس‌جمهور بهترین شخص را برای هدایت ورزش کشور به مجلس معرفی کرده است.
,
 
,
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از حمید سجادی دارم می‌توانیم با حضور او در برخی رشته‌ها که از لحاظ ساختاری با مشکل مواجه است مثل دوومیدانی که نمی توانیم مدال کسب کنیم به موفقیت های بیشتری برسیم. برخی از رشته‌های ما نیاز به تغییر ساختار دارد و سجادی این توان و سواد را دارد که بتواند این تغییرات را در ورزش کشور ایجاد کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه