اخبار داغ

به توکیو بابت برگزاری موفق رقابت‌های المپیک تبریک می‌گویم؛

پارسونز: بی‌صبرانه منتظر رقابت ۴۴۰۰ پارالمپین برتر دنیا هستم/ باید شرایط کنونی ژاپن و توکیو را مدنظر قرار دهیم

پارسونز: بی‌صبرانه منتظر رقابت ۴۴۰۰ پارالمپین برتر دنیا هستم/ باید شرایط کنونی ژاپن و توکیو را مدنظر قرار دهیم
رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک گفت: اکنون با توجه به برگزاری ایمن بازی های المپیک، نباید به خود غره شویم، و باید شرایط کنونی ژاپن و توکیو را مدنظر قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با پایان یافتن بازی‌های المپیک، اندرو پارسونز، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک، از هیجانش برای برگزاری بازی های پارالمپیک اظهار داشت: با برگزاری بازی‌های المپیک، کمیته برگزاری توکیو ۲۰۲۰ و کمیته بین المللی المپیک ثابت کردند که می توان بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان را با ایمنی کامل برگزار کرد که این به نوبه خود یک بسیار روحیه بخش است. از این رو، این موفقیت را به کمیته برگزاری بازی های توکیو ۲۰۲۰، شهرداری توکیو، دولت ژاپن، مقامات محلی و همچنین کمیته بین المللی المپیک تبریک می گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او در ادامه افزود: در این بازی ها نشان داده شد که پروتکل های مبارزه با شیوع ویروس کرونا که بخش مهمی از کتابچه راهنمای بازی ها را تشکیل می داد، به خوبی در این رویداد به کار گرفته شد و نتیجه مثبتی دربرداشت. اکنون با توجه به برگزاری ایمن بازی های المپیک، نباید به خود غره شویم، و باید شرایط کنونی ژاپن و توکیو را مدنظر قرار دهیم. از همین رو از تمام کسانی که در بازی های پارالمپیک حضور خواهند یافت درخواست می کنیم به تمام پروتکل ها پایبند باشند تا بتوانیم بازی های ایمنی برای خودمان و مردم ژاپن برگزار کنیم.
,
 
,
لازم به ذکر است که از تاریخ یک جولای الی هشت اوت، پایان بازی های المپیک، نزدیک به۴۳ هزار تست کرونا گرفته شد که از این تعداد ۳۷ ورزشکار مثبت اعلام شدند. در همین بازه زمانی، ۶۸۰ هزار تست غربالگری هم انجام شد که به مثبت اعلام شدن نتیجه تست ۱۶۳ نفر دیگر منجر گردید. 
,
 
,
اندرو پارسونز در ادامه در خصوص بازی های پارالمپیک گفت: حالا با نزدیک شدن به بازی های پارالمپیک، هیجان من هر دقیقه بیشتر می شود و بی صبرانه منتظر رقابت ۴۴۰۰ پارالمپین برتر دنیا هستم. من اعتقاد دارم این بازی های پتانسیل تحول آفرینی در ژاپن و سراسر دنیا به ویژه ۱.۲ میلیارد فرد دارای معلولیت را متحول کند.
,
 
,
رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک خاطر نشان کرد: از سال ۲۰۱۳ که توکیو میزبانی بازی ها را از آن خود کرد، ما بی وقفه در حال تلاش برگزاری بازی ها به بهترین شکل هستیم تا این بازی ها کاتالیزور تغییرات باشند و میراث خوبی از خود بر جای بگذارند. برنامه "من میتوانم" یک نمونه از تلاش های انجام شده در این راستا بود. من امیدوارم این بازی ها تاثیر مثبتی بر روی کودکان ژاپنی داشته باشد و در سال های آینده به تحقق جامعه فراگیر بی انجامد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه