اخبار داغ

فرماندار دره شهر خبر داد؛

فوت ۱۴ نفر در شهرستان دره شهر بر اثر پیک پنجم کرونا

فوت ۱۴ نفر در شهرستان دره شهر بر اثر پیک پنجم کرونا
فرماندار دره شهر از ثبت فوت ۱۴ نفر در شهرستان دره شهر بر اثر پیک پنجم کرونا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار،"کیانوش محمدنژاد"، فرماندار دره شهر، اظهار کرد: در اسفندماه، پیک چهارم ناشی از سفرهای گردشگری در منطقه بود، متاسفانه هم اکنون در پیک پنجم در شهرستان دره شهر این قضیه برعکس شده و معمولاً در این ایام مردم به سفر می‌روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده توسط شبکه بهداشت دره شهر، این پیک که بسیار سنگین است که متاسفانه ناشی از سفرهای زیارتی و تفریحی بوده که به شمال کشور انجام گرفته است.

,

محمدنژاد عنوان کرد: متاسفانه افرادی که به سفر می‌روند در برگشت بدون هیچ گونه قرنطینه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات شرکت می‌کنند و باعث شد که تعداد افراد زیادی مبتلا شوند.
 

,
,

افزایش فوتی‌ها در پیک پنجم کرونا

, افزایش فوتی‌ها در پیک پنجم کرونا, کرونا,

وی ادامه داد: در پیک چهارم نزدیک به ۱۰ نفر فوتی ناشی از کرونا در شهرستان ثبت شد، اما در این پیک پنجم که هنوز ۲۵ روز از آن می‌گذرد متاسفانه ۱۴ نفر از شهروندان فوت کردند.

, کرونا,

فرماندار دره شهر عنوان کرد: خواهشی که از مردم داریم اینکه سفرهای خود را به زمانی موکول کنند که واکسیناسیون کامل انجام بگیرد.

,

وی اظهار کرد: اقداماتی که برای کنترل این بیماری انجام گرفته ستاد کرونای شهرستان فعالانه پیگیری امورات بوده، در حال حاضر بیماری مقداری در این شهرستان کنترل شده اما اگر مردم همکاری نکنند مجدداً احتمال اینکه افزایشی شود وجود دارد.
 

,
,

۶۹ درصد افراد واجد شرایط واکسینه شدند

, ۶۹ درصد افراد واجد شرایط واکسینه شدند,

فرماندار دره شهربا اشاره به امکانات و تجهیزات فراهم شده در این پیک افزود: نقاهتگاه ۳۰ تختخوابی دره شهر تجهیز شده اما به دلیل اینکه بیمارستان ظرفیت و گنجایش پذیرش بیمار را دارد هنوز از این نقاهتگاه استفاده نشده است.

,

وی گفت: امیدواریم نیازی به استفاده از این نقاهتگاه نباشد، همچنین مرکز دوم واکسیناسیون شهرستان در طی یکی دو روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

,

محمدنژاد اضافه کرد: در حال حاضر ۶۹ درصد افراد واجد شرایط بالای ۵۰ سال شهرستان واکسینه شدند.

,

وی عنوان کرد: نزدیک به ۶۰ کپسول اکسیژن در طول این یک ماه به شهرستان ارسال شده و هیچ گونه مشکلی در این راستا نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه