اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

بیمارستان های خراسان شمالی مملو از بیماران بدحال کرونایی است/ ثبت فوتی ۱۷ ساله کرونایی در استان

بیمارستان های خراسان شمالی مملو از بیماران بدحال کرونایی است/ ثبت فوتی ۱۷ ساله کرونایی در استان
سید احمد هاشمی وضعیت بیمارستان های استان را بحرانی خواند و گفت: متاسفانه در حال حاضر بیمارستان های استان مملو از بیماران بدحال کرونایی هستند و بیماران سرپایی دارو را از بیمارستان دریافت و در منزل قرنطینه می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احمد هاشمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه متاسفانه در خراسان شمالی تعداد بیماران مبتلا به کرونا در سنین پایین افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: طی روزهای گذشته فوت بیماران کرونایی به زیر 50 سال در حال افزایش است و فوتی در سنین پایین 17، 36 و 38 ساله در استان به ثبت رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با بیان اینکه باتوجه به شرایط بحرانی کرونا در استان خراسان شمالی، کادر درمان فشار چندبرابری را متحمل شده است، گفت: پنج شنبه هفته گذشته در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد فضای خالی برای مستقر کردن تخت جدید وجود نداشت.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه استرس در اغلب بیمارانی که مراجعه می کنند، وجود دارد، گفت: اگر شرایط بخش بستری بیمارستان در وضعیت عادی بود، بیمارانی که به این بخش مراجعه می کردند باید در بیمارستان بستری می شدند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی وضعیت بیمارستان های استان را بحرانی خواند و گفت: متاسفانه در حال حاضر بیمارستان های استان مملو از بیماران بدحال کرونایی هستند و بیماران سرپایی دارو را از بیمارستان دریافت و در منزل قرنطینه می شوند.

,

هاشمی در رابطه با وضعیت اکسیژن مورد نیاز برای بیمارستان ها با اشاره به اینکه دستگاه های اکسیژن ساز در بیمارستان ها مستقر هستند، گفت: طی دو روز گذشته به علت افزایش تعداد بیماران بدحال در بیمارستان ها که نیاز به اکسیژن بیشتری داشتند، این احساس نیاز بیشتر بود و روز گذشته کپسول های بیشتری را در بیمارستان ها وارد کردیم اما بازهم مشکل وجود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه