اخبار داغ

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا:

مشکل خاصی در مرزهای شرقی وجود ندارد/ بنادر باید تجمیع شوند

مشکل خاصی در مرزهای شرقی وجود ندارد/ بنادر باید تجمیع شوند
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا برخورد قاطع با قاچاق کالا و مواد مخدر را یکی از اولویت‌ها دانست و تصریح کرد: با توجه به تغییر مسیر ترانزیت مواد مخدر از خشکی به سمت دریا باید همه کشورهای منطقه در این عرصه فعالیت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار جلال ستاره در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان بوشهر با گرامی داشت هفته دولت اظهار داشت: با توجه به طراحی توطئه‌های جدید از سوی آمریکا با همکاری ایادی آنان در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس باید مراقب ترفندهای آنان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی حفظ امنیت منطقه خلیج‌فارس را یکی از اولویت‌های کشور دانست و افزود: برای حفظ امنیت خلیج‌فارس از مدت‌ها قبل گارد ساحلی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه تعامل داشته است.
,
 
,
وی با اشاره به شرایط افغانستان و افزایش مهاجرت ساکنان این کشور به کشورهای مختلف تصریح کرد: در مرزهای شرقی هیچ مشکل خاصی وجود ندارد البته تعدادی از مردم ستم‌دیده افغانستان برای ورود به جمهوری اسلامی ایران به مرزهای شرقی مراجعه می‌کنند که با کمال تکریم و احترام با اتباع افغانی برخورد می‌شود.
,
 
,
سردار ستاره گفت: ما در، درد و رنج مردم افغانستان شریک هستیم و با آنان احساس همدردی می‌کنیم و از مردم شریف افغانستان تقاضا داریم، بدون توجه به تبلیغات ‌به مرزها مراجعه نکنند و در کشور خودشان بمانند تا ان‌شاءالله مشکلاتشان برطرف شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه مهاجران افغانی که به مرزهای ایران مراجعه می‌کنند با کمال تکریم و احترام با آنان برخورد می‌شود و غالباً به کشور خودشان برگردانده می‌شوند گفت: روزانه شاید به‌ صورت متوسط۲۰۰۰ نفر برای ورود به ایران به مرزها مراجعه می‌کنند.
,
 
,
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه استان بوشهر در عرصه مقاومت و دلاورمردی جایگاه مهمی در کشور دارد، افزود: مردم دلوار استان بوشهر به فرماندهی سردار "رئیسعلی دلواری" در تاریخ ایران برجسته‌ترین مقاومت در برابر استعمارگران انجام داده‌اند که نشان از جایگاه استان در عرصه مقابله با استکبار و استعمار است.
,
 
,
سردار ستاره با بیان اینکه مرزبانی ناجا از هر طرحی برای تأمین معیشت مردم ساحل‌نشین استقبال می‌کند، گفت: در این راستا چند طرح و برنامه مورد توجه مرزبانی ناجا قرار دارد که ساماندهی شناورها سفاری و تجاری از آن جمله است.
,
 
,
وی با اشاره به فعال شدن تعاونی لنج‌داران تجاری و سفاری بیان داشت: در راستای توجه بیشتر به شناورهای سنتی در بنادر باید به بخشی از صادرات و واردات کالاها به تعاونی لنج‌داران واگذار شود.
,
 
,
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تجمیع بنادر را یک ضرورت دانست و افزود: با توجه به اینکه به فاصله هر ۸ مایل دریایی یک حوضچه و بندر استقرار دارد و کنترل این حجم حوضچه قدری مشکل است باید بنادر تجمیع شود تا خدمات به شناورها و فعالیت شناورهای تجاری در تخلیه و بارگیری کالا افزایش یابد.
,
 
,
وی باتأکید بر حفظ ذخایر آبزیان در خلیج‌فارس، افزایش طرح‌های آبزی پروری را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: باید شناورهای صیادی در راستای حفظ ذخایر آبزیان ساماندهی شود.
,
 
,
در این مراسم از زحمات و خدمات مجاهدانه سردار "ولی ا... رضایی نژاد" در طول مدت تصدی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر تقدیر به عمل آمد و سرهنگ "یدا... شرفی" به عنوان فرمانده مرزبانی استان بوشهر معرفی شد.
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: ایسنا
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه