اخبار داغ

اعلام آرای جدید کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون/ استقلال نفت مسجد سلیمان را محکوم کرد

اعلام آرای جدید کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون/ استقلال نفت مسجد سلیمان را محکوم کرد
کمیته وضعیت بازیکنان ۲۴ رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص چند پرونده به شرح زیر اعلام کرد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
*درخصوص شکایت محمدطاهر امینی از باشگاه ماشین سازی بابت مطالبه 230 میلیون ریالی، این باشگاه پس از بررسی پرونده به پرداخت اصل خواسته (این مبلغ) و هزینه دادرسی محکوم شد.
,
 
,
*در شکایتی مشابه از باشگاه ماشین سازی توسط حسن قاهری بابت مطالبه وجه 500 میلیون ریالی، ماشین سازی به پرداخت مبلغ مورد مطالبه به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.
,
 
,
*در پرونده شکایت علیرضا سیار از ماشین سازی نیز پس از بررسی ابعاد پرونده رای پرداخت 560 میلیون ریالی و هزینه دادرسی از سوی باشگاه به شاکی صادر شد.
,
 
,
*شکایت سعید حسین پور از باشگاه ماشین سازی برای مطالبه 2 میلیارد و 450 میلیون ریالی منجر به صدور رای محکومیت باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 332 میلیون ریالی با انضمام هزینه دادرسی شد.
,
 
,
*باشگاه استقلال با تقدیم دادخواستی از باشگاه نفت مسجد سلیمان بابت مطالبه غرامت آموزشی فردین رابط به مبلغ 250 میلیون ریال شکایت کرد که پس از بررسی پرونده، باشگاه نفت مسجد سلیمان به پرداخت د250 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.
,
 
,
*با توجه به شکایت آرش کورسانی از باشگاه امید گناوه بابت مطالبه 490 میلیون ریالی، طبق رای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان، این باشگاه به پرداخت 564 میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.
,
 
,
*میلاد صفایی طی شکایتی از باشگاه داماش گیلانیان درخواست مطالبه وجه یک میلیارد و 200 میلیون ریالی را ارائه کرد که در نهایت رای این شکایت محکومیت باشگاه به پرداخت 960 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت هزینه دادرسی اعلام شد.
,
 
,
*شکایت جواد مولایی از باشگاه چوکا تالش بابت مطالبه 835 میلیون ریالی به محکومیت این باشگاه بابت پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی ختم شد.
,
 
,
*امیر عباسی از باشگاه علم و ادب تبریز بابت مطالبه 280 میلیون ریالی شکایت کرد که کمیته تعیین وضعیت بازیکنان این شکایت را مردود و غیرقابل رسیدگی اعلام کرد.
,
 
,
*در شکایت سجاد جوادی از باشگاه علم و ادب تبریز در مطالبه 220 میلیون ریالی نیز این باشگاه به پرداخت اصل خواسته مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.
,
 
,
*مهدی خرمی بابت مطالبه 400 میلیون ریالی از باشگاه سپاهان اصفهان شکایت کرد که کمیته تعیین وضعیت بازیکنان این شکایت را مردود و غیرقابل رسیدگی اعلام کرد.
,
 
,
*در پرونده شکایت پیمان شیرزادی از باشگاه مس رفسنجان جهت مطالبه یک میلیارد و 400 میلیون ریالی، کمیته تعیین وضعیت نسبت به دعوای خواهان قرار رد صادر و اعلام می‌نماید.
,
 
,
*شکایت محمدمهدی محمدیان از باشگاه امید نوین فجر گناوه بابت مطالبه 500 میلیون ریالی از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان مردود و غیرقابل رسیدگی اعلام شد.
,
 
,
*در شکایت بهنام فعال بابت مطالبه هفتصد و هفتاد میلیون ریالی از باشگاه شهروند ساری، این باشگاه طبق رای صادره باید مبلغ مورد اشاره را به انضمام هزینه دادرسی در حق خواهان بپردازد.
,
 
,
*در مورد شکایت برزو کیان از عقیل کعبی بابت مطالبه یک میلیارد و 400 میلیون ریالی، عقیل کعبی به پرداخت 650 میلیون ریال بابت اصل خواسته علاوه بر هزینه دادرسی محکوم شد.
,
 
,
*اصغر جعفری نیز شکایتی با موضوعیت مطالبه 600 میلیون ریالی از باشگاه میلادمهر ارائه کرد که در نهایت کمیته تعیین وضعیت بازیکنان باتوجه به اعلام رضایت شاکی پرونده را قابل رسیدگی ندانست.
,
 
,
*همچنین شکایت پویا قمری از باشگاه میلاد مهر در مطالبه 500 میلیون ریال نیز به دلیل اعلام رضایت شاکی، از سوی کمیته وضعیت تکلیفی برای رسیدگی مواجه نشد.
,
 
,
*شکایت آرین آستارکی از باشگاه اترک خراسان بابت مطالبه وجه 500 میلیون ریالی با رای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان مبنی بر پرداخت 200 میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی از سوی باشگاه همراه شد.
,
 
,
*باشگاه ملوان در شکایتی از باشگاه ورزشی بانوان هیات فوتبال البرز مطالبه 430 میلیون ریالی را ارائه کرد که پس از یررسی از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان مردود و غیرقابل رسیدگی اعلام شد.
,
 
,
*شکایت بابک عبادی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بابت مطالبه 900 میلیون ریالی از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان مردود و غیرقابل رسیدگی اعلام شد.
,
 
,
*مهدی خرمی بابت مطالبه 300 میلیون ریالی از باشگاه مس کرمان شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد اشاره و هزینه دادرسی محکوم شد.
,
 
,
*در شکایت امید سلطانی از باشگاه رایکا بابل بابت مطالبه 800 میلیون ریالی، باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه