اخبار داغ

با پیروزی در رقابتی نفس‌گیر؛

پارالمپیک توکیو| سومین طلای پارالمپیکی در کارنامۀ زهرای ایران/ نعمتی باز هم افتخار آفرید

پارالمپیک توکیو| سومین طلای پارالمپیکی در کارنامۀ زهرای ایران/ نعمتی باز هم افتخار آفرید
بانوی کمان‌دار پارالمپین ورزش ایران به سومین مدال طلای خود دست یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پایان رقابت‌های ریکرو انفرادی بازی‌های پارالمپیک توکیو که در پارک تیراندازی یومنوشیما برگزار شد، زهرا نعمتی موفق شد نهمین مدال طلای کاروان کشورمان در رقابت‌های ٢٠٢٠ را کسب کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
زهرا نعمتی در مسابقه فینال و در یک رقابت نفس‌گیر با نتیجه  ۶ بر ۵ و در تیر طلایی وینسنزا پتریلی حریف ایتالیایی خود را شکست داد. در دیدار رده بندی این رقابت‌ها نیز  وو چونیان از چین توانست ۶ بر ٢ بر دورسئا پویمندو پیروز شود و به مدال برنز دست یابد. 
,
 
,
نعمتی با این مدال، سومین مدال طلای ادوار پارالمپیک خود را کسب و از این حیث هت تریک کرد. وی در لندن، ریو و حالا در توکیو موفق به کسب مدال طلا شده است. 
,
 
,
نعمتی در این رقابت‌ها پس از اینکه در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود، در مرحله یک هشتم پایانی و در تقابل با سوتلوا بارانتسوای روس توانست با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز شود. او سپس در یک‌چهارم نهایی نیز ٧ بر یک حریف برزیلی را مغلوب کرد. نعمتی در نیمه نهایی هم ۶ بر ٢ حریف یونانی خود را شکست داد.  
,
 
,
در ادامه رقابت‌های تیروکمان پارالمپیک زهرا نعمتی روز شنبه ١٣ شهریور نیز به همراه غلامرضا رحیمی و در ماده میکس ریکرو تیراندازی با کمان با حریفان رقابت خواهد کرد. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه