اخبار داغ

هیجان من خیلی بالاست؛

کهتری: کسب ۳ مدال طلا در پارالمپیک‌های متوالی دیگر تکرار نمی‌شود/ نعمتی اتفاق بزرگی را رقم زد

کهتری: کسب ۳ مدال طلا در پارالمپیک‌های متوالی دیگر تکرار نمی‌شود/ نعمتی اتفاق بزرگی را رقم زد
سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین کشورمان از کسب مدال طلای پارالمپیک توکیو توسط شاگرد خود اظهار رضایت داشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید کهتری، سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان بعد از کسب مدال طلا توسط زهرا نعمتی اظهار داشت: هیجان من الان خیلی بالاست. هیجان ورزشکاران قبل از کسب مدال است و هیجان ما مربیان بعد از کسب مدال. امروز به نظر من یک روز تاریخی شد . زهرا نعمتی باز هم تاریخ سازی کرد. کسب ۳ مدال طلا در پارالمپیک لندن، ریو و توکیو تاریخ سازی واقعی است. با شناختی که من دارم این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد مگر آنکه با خانم نعمتی چهارمین مدال طلا را هم کسب کنیم.اینکه یک ورزشکار معلول بیاید سه دوره قهرمان پیاپی شود اتفاقی است که به آسانی تکرار نمی شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
کهتری هم‌چنین گفت: من بیشتر از این بابت خوشحالم که این مدال  انرژی خاصی به جامعه معلولان ایران وارد می کند مخصوصا برای خانم ها. باورکنید وقتی در لندن نعمتی طلا گرفت، موجی از تیراندازان دختر و پسر پیدا شدند که می گفتند ما می خواهیم در این رشته کار کنیم. من فکر می کنم این اتفاق( سه قهرمانی پیاپی) در دنیا هم تاثیر خواهد گذاشت.امیدوارم  بقیه بچه ها هم موفق باشند اما در عین حال نعمتی یک تیرانداز فوق العاده است. اگر در این مدال، سهمی داشته ام، تقدیم می کنم به روح سردار سلیمانی.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه