اخبار داغ

لیگ تنیس| دومین روز مرحله گروهی پایان یافت

لیگ تنیس| دومین روز مرحله گروهی پایان یافت
تیم های حاضر در دومین روز مسابقات لیگ تنیس با هم دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ مرحله گروهی رقابت های تنیس ایران در بخش مردان با انجام ۲۴ مسابقه در دهکده ورزشی چهارباغ پیگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در راند نخست روز دوم، بومرنگ با نتیجه ۳ بر صفر تنیس سنتر را برد ، آکادمی تنیس البرز الف با همین نتیجه مقابل آکادمی تنیس مهذب نیا (ب) به پیروزی دست یافت، مهرام با نتیجه ۳ بر صفر فاخر سیرجان را شکست داد، کلاژ گستر سعد آباد با نتیجه ۳ بر صفر آکادمی تنیس مهذب نیا (ب) را مغلوب کرد.
,
آکادمی تنیس مهذب نیا (ب) با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب پوشاک وانسی شد ، وینر اسپرت با تکرار این نتیجه از سد آرمان ویدا عبور کرد و بانک صادرات ایران ۳ بر صفر آکادمی تنیس کاظمی را از پیش رو برداشت.
,
 
,
با برگزاری راند دوم، خانه نو با نتیجه ۲ بر یک افزون پلاست را برد، ولسرویسز ایران با نتیجه ۲ بر یک مغلوب آکادمی تنیس طاهری شد، هما شرق با نتیجه ۳ بر صفر هیات تنیس البرز (ب) را شکست داد، آکادمی تنیس طاهری (ج) و آکادمی تنیس طاهری (ب)به ترتیب با نتیجه ۲ بر یک و ۳ بر صفر به ترتیب مقابل تیم های گردشگری کشاورزی دکتر بسکی و‌ آروین اسپرت به پیروزی رسیدند.
,
تیم رعد پدافند با نتیجه ۳ بر صفر هیات تنیس زنجان را برد، آکادمی تنیس فرودنیا (ب) با نتیجه ۲ بر یک یاران امیرکبیر را برد و آکادمی کیا آستانه اشرفیه نیز با نتیجه ۳ بر صفر بازی را به حریف خود چوب سنگ واگذار کرد.
,
 
,
و در نهایت با برگزاری راند سوم، هیات تنیس البرز با نتیجه ۲ بر یک آریانا البرز را برد، ولسرویسز ایران ۳ بر صفر آکادمی تنیس البرز (ب) را شکست داد، آنزو سعد آباد با تکرار نتیجه ۳ بر صفر مقابل آکادمی تنیس فرودنیا الف به پیروزی رسید، آکادمی تنیس فرودنیا ج ۳ بر صفر مغلوب آکادمی تنیس داودیان شد، باشگاه صنعت و معدن و آکادمی تنیس مهذب نیا الف به ترتیب با نتیجه ۳ بر صفر مقابل تیم های آکادمی تنیس هانی و‌هیات تنیس اردبیل پیروز شدند و در نهایت تیم های آکادمی تنیس بابک و توسعه امین دارو با نتیجه مشابه ۲ بر یک از سد تیم های سیمرغ کلاب و درنا عبور کردند.
,
سومین روز بازیها امروز با برگزاری ۲۴ مسابقه ادامه می یابد.
,
 
,
مسابقات لیگ تنیس با جایزه ۳۰۰ میلیون تومانی از ۹ تا ۲۱ شهریور ماه برگزار و از بین تیم های حاضر ۸ تیم برتر جواز حضور در لیگ برتر سال ۱۴۰۱ را بدست می آورند.
,
 
,
سرداوری این مسابقات بر عهده حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان است و سینا ابراهیمیان مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه