اخبار داغ

یک و دو مهرماه؛ زمان رقابت فیتنسی ها برای راهیابی به تیم ملی

یک و دو مهرماه؛ زمان رقابت فیتنسی ها برای راهیابی به تیم ملی
رییس کمیته فیتنس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته های فیتنس اسپرت، فیتنس استایل و ماسل استایل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با توجه به در پیش بودن رقابت های جهانی 2021، مسابقات فیتنس انتخابی تیم ملی طی روزهای یک و دو مهرماه 1400 در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این رقابت ها که حکم انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی را خواهد داشت، در سه رشته فیتنس اسپرت، فیتنس استایل و ماسل استایل برگزار می شود تا در نهایت نفرات برتر مجوز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کنند.
,
 
,
امیر زندی، رییس کمیته فیتنس با اعلام این خبر گفت: همانطور که پیش از این اعلام شده بود مسابقات انتخابی تیم ملی فیتنس چلنج طی روزهای 25 و 26 شهریورماه برگزار می شود. ما برای رشته های دیگر از جمله فیتنس اسپرت، فیتنس استایل و ماسل استایل هم برنامه ریزی کردیم که مسابقات این سه رشته تحت عنوان انتخابی تیم ملی طی روزهای یک و دو مهرماه برگزار خواهد شد.
,
 
,
وی افزود: به زودی بخشنامه مسابقات انتخابی تیم ملی نهایی و اعلام خواهد شد تا علاقه مندان بتوانند مراحل ثبت نام را برای شرکت در مسابقات طی کنند.
,
 
,
گفتنی است؛ اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور در فروردین ماه سال جاری با حضور رییس IFBB در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه