اخبار داغ

در بازدید میدانی از روستاهای نهبندان برای حل مشکل آب مطرح شد؛

از کمبود آب شرب تا فرسودگی شبکه/ تمهیدات لازم در خصوص رفع مشکلات انجام می‌شود

از کمبود آب شرب تا فرسودگی شبکه/ تمهیدات لازم در خصوص رفع مشکلات انجام می‌شود
بیکی فرماندار نهبندان گفت: به منظور حل مشکلات آب مناطق مختلف شهرستان نهبندان بازدید میدانی از چند روستای سطح شهرستان به همراه حسین امامی مدیرعامل آب و فاضلاب استان انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مجید بیکی فرماندار نهبندان در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: به منظور حل مشکلات آب مناطق مختلف شهرستان نهبندان بازدید میدانی از چند روستای سطح شهرستان به همراه حسین امامی مدیرعامل آب و فاضلاب استان انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: طی بازدید میدانی از تعدادی از روستاها و نقاط دارای مشکل آب در بخش های سرداران و مرکزی قول‌های مساعدی برای حل آنان داده شد.

,

فرماندار نهبندان بیان کرد: از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده می‌توان به روستای توتسک بخش سرداران اشاره گرد؛ اخیرا در این روستا سه هزار متر اصلاح شبکه و بازسازی کامل انشعابات صورت گرفته و مشکل کم آبی مرتفع شده است.  

,

بیکی عنوان کرد: از روستاهای رودخانه جمالی شامل کلیه آبادی‌های مسیر تا کلاته سرور از بخش سرداران نیز بازدید شد و با توجه به تقاضای اهالی، قول مساعدت برای پیگیری و اقدام از سوی فرمانداری و مدیرعامل آب و فاضلاب استان به منظور ایجاد ردیف اعتباری و آغاز آبرسانی به ١٢ آبادی طول مسیر منطقه اتخاذ شد.  

,

آغاز آبرسانی از مجتمع تیغدر به زودی

,

وی در مورد بازدید از روستاهای لیسکی و دره کوران، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی اعتبار در خصوص تامین آب روستاها، با قول مساعد امامی مدیرعامل آب و فاضلاب استان بزودی پروژه آبرسانی به روستاهای بورگان بالا و پایین، ترساب، لیسکی و دره کوران از مجمتع تیغدر آغاز خواهد شد.

,

فرماندار نهبندان بیان کرد: در روستاهای کلاته مزار و دهک نیز با توجه به اجرای مسکن روستایی در این روستاها و اجرای لوله گذاری انشعاب آب به طول دوهزار متر بازدیدهای لازم انجام و دستورات لازم در جهت تسریع این پروژه صادر گردید.  

,

بیکی گفت: طی بازدید از روستای زین آباد مقرر گردید پیگیری لازم برای ۸۰۰ متر اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی انجام گیرد.  

,

وی به بازدید از روستای درشکفت اشاره کرد و افزود: با توجه به بازدیدهای قبلی که داشتیم و گزارش مردمی در مورد چندین نوبت ترکیدگی خط انتقال آب به روستا و هدررفت شبکه، مقرر شد که اصلاح خط انتقال آن بطول ۷۰۰ متر در اسرع وقت انجام شود.

,

فرماندار نهبندان عنوان کرد: طی بازدیدی که از روستای ده شیخ بخش سرداران انجام شد، با توجه به مشکلات آب آشامیدنی و کمبود آب شرب، بررسی و کارشناسی های لازم انجام انجام و مقرر شد روستای مذکور به خط انتقال مجتمع آبرسانی سمک که ۳ کیلومتر فاصله دارد، متصل شود.

,

بیکی اظهار کرد: روستای دیگری که مورد بازدید قرار گرفت روستای میغان از توابع بخش مرکزی شهرستان نهبندان بود در این روستا مقرر شد مخزن در حال احداث ٣٠٠ متر مکعبی روستای میغان انجام شود و پیگیری و هماهنگی‌های لازم برای تسریع در احداث مخزن و اصلاح شبکه بطول ۵ کیلومتر صورت پذیرد.

,

وی در مورد مسیر خط انتقال مجتمع آبرسانی سمک، خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از مسیر خط انتقال سمک صورت گرفت مقرر شد با توجه به لزوم تعویض ۱.۵ کیلومتر از خط بدلیل فرسودگی و هدررفت آب، پیگیری و اقدام لازم از سوی شرکت آب و فاضلاب استان در اسرع وقت صورت پذیرد.

,

فرماندار نهبندان در مورد بازدید از روستای هیرد و پنهانی کوه بالا، بیان کرد: با توجه به مشکلات آب آشامیدنی سالم و کمبود آب شرب در این روستاها مقرر شد برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم در خصوص آب‌رسانی به روستاهای مذکور توسط شرکت آب و فاضلاب استان انجام شود.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه