اخبار داغ

راه‌های اثبات‌شده برای داشتن لبخندی تأثیرگذار

راه‌های اثبات‌شده برای داشتن لبخندی تأثیرگذار
اگر می‌خواهید در فعالیت‌های تجاری، اجتماعی یا عاشقانه موفق‌تر باشید، مطمئن شوید که در اغلب موارد لبخندی زیبا به روی لب دارید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ به جرأت می‌توان گفت که برداشت‌های اولیه بسیار زیاد است. بنابراین، اگر می‌خواهید در فعالیت‌های تجاری، اجتماعی یا عاشقانه موفق تر باشید، مطمئن شوید که در اغلب موارد لبخندی زیبا به روی لب دارید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

افرادی که همیشه لبخند می زنند نسبت به کسانی که لبخند نمی زنند دارای اعتماد به نفس و موفقیت بیشتری هستند. بدیهی است که مراقبت از دندان ها و دهان بسیار مهم است.

,

در ادامه ۵ روش اثبات شده برای لبخندی مؤثر و افزایش اعتماد به نفس شما را ارائه می دهیم:

, ۵,

, ,

مرتب مسواک بزنید

, مرتب مسواک بزنید, مرتب مسواک بزنید,

اگر می خواهید دندان های خود را از باکتری ها پاک کنید باید اولِ صبح و شب قبل از خواب مسواک بزنید. باکتری هایی که باعث بوی بد دهان می شوند روی زبان یافت می شوند، پس هنگام مسواک زدن حتما زبان خود را نیز تمیز کنید.

,

, ,

از خوردن غذاهایی که دندان های شما را لکه دار می کنند بپرهیزید

, از خوردن غذاهایی که دندان های شما را لکه دار می کنند بپرهیزید, از خوردن غذاهایی که دندان های شما را لکه دار می کنند بپرهیزید,

شما باید به محض اتمام خوراکی هایی مانند شیرینی، انواع توت ها، مرکبات و قهوه که دندان های شما را لکه دار می کنند، مسواک بزنید. کاهش مصرف این موارد ایده خوبی است.

,

, ,

غذاهایی بخورید که دندان های شما را تمیز می کنند

, غذاهایی بخورید که دندان های شما را تمیز می کنند, غذاهایی بخورید که دندان های شما را تمیز می کنند,

در برابر غذاهایی که دندان های شما را لکه دار می کنند، غذاهایی هم هستند که دندان های شما را تمیز می کنند. سیب، کرفس و هویج خام پاک کننده های طبیعی و بهترین دوست دندان های شما هستند. خوردن این خوراکی ها یک گزینه عالی است.

,

, ,

هر روز نخ دندان بکشید

, هر روز نخ دندان بکشید, هر روز نخ دندان بکشید,

استفاده از نخ دندان باعث تمیزی نقاطی می شود که مسواک به آنها دسترسی ندارد. نخ دندان منجر به تمیزتر شدن دندان ها می شود و نیازی به نگرانی در مورد بوی بد دهان نخواهید داشت.

,

, ,

به طور مرتب به دندانپزشک خود مراجعه کنید

, به طور مرتب به دندانپزشک خود مراجعه کنید, به طور مرتب به دندانپزشک خود مراجعه کنید,

مراجعه به دندانپزشکی را به دقیقه نود موکول نکنید. با برنامه ریزی می توانید به طور منظم دندانپزشک خود را ملاقات کنید و از هزینه های زیادی صرفه جویی کنید و لبخندی زیبا داشته باشید. دندانپزشکی را انتخاب کنید که با او راحت هستید.

,

مردم دوست دارند با افرادی معاشرت کنند که اغلب لبخند به لب دارند و اگر این ۵ روش اثبات شده را دنبال کنید، بیش از هر زمان دیگری لبخندی تأثیرگذار خواهید داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه