اخبار داغ

یادداشت؛

شاخصه‌های انتخاب مدیران پایتخت معنوی ایران

شاخصه‌های انتخاب مدیران پایتخت معنوی ایران
در خراسان رضوی با ویژگی‌های منحصر به فرد همچون وجود مضجع شریف رضوی و پایتخت معنوی ایران اسلامی، انتظار است که مدیرانی را در خود ببیند که دارای صلاحیت و مشروعیت لازم برای تکیه زدن بر صندلی مسئولیت در مناصب مختلف از جمله استانداری، مدیران کل و لایه های مدیریتی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ از جمله درس ها و عبرت های انتخابات اخیر خرداد ماه سال جاری نه بزرگ ملت ایران به نظام سلطه و لبیک ملت ایران به آرمان های انقلاب، ضرورت آسیب شناسی رأی نداده ها و آرای باطله و مدیریت انتظارات از دولت سیزدهم و عدم غفلت از توطئه های دشمنان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فرصت بی نظیر برای جریان انقلاب در هم افزایی و هم پوشانی قوای سه گانه در خدمت به مردم و اهداف انقلاب فراهم شده است و جریان انقلاب باید مراقب باشد و از سهم خواهی ها و اختلافات درونی و غفلت از مردم پرهیز کند چراکه این ها سم مهلک و مضر است.

,

دولت سیزدهم به لطف خداوند پرانرژی و پر تلاش عزمی جزم برای حل مشکلات مردم دارد و این در شرایطی است که بدنه مدیریت استانی خودش را کامل نکرده است و پیشنهادات مختلفی برای تصدی سمت های گوناگون در زیرمجموعه ها و خصوصا استانداران وجود دارد.

,

فعالین سیاسی و چهره های سیاسی در ارتباطات حضوری و مجازی تلاش دارند تا از زوایای دید خودشان افراد شایسته تری را در مسئولیت ها و مناصب قرار بگیرند.

,

در استان خراسان رضوی با ویژگی های منحصر به فرد همچون وجود شریف مرقد مطهر رضوی و پایتخت معنوی ایران اسلامی، انتظار است که مدیرانی را در خود ببیند که دارای صلاحیت و مشروعیت لازم برای تکیه زدن بر صندلی مسئولیت در مناصب مختلف از جمله استانداری، مدیران کل و لایه های مدیریتی باشند.

,

نباید اجازه داد فاقدین صلاحیت از طریق واسطه گری و زدوبندهای سیاسی و سهم خواهی بخواهند مناصبی را تصاحب کنند که شایسته آن نیستند.

,

پیوندهای خانوادگی و بهره گیری از اقوام و خویشان در سطوح مختلف مدیریتی از آفاتی است که در ادوار گذشته دولت وجود داشت و ساختار مدیریتی  و اداری دولت را آلوده کرده بود و به اعتماد عمومی جامعه آسیب زده بود.

,

یکی از این آفات پروژه نفوذ بود که در رسانه ملی بر اساس واقعیات به نمایش درآمده بود و لذا انتظار است دولت انقلابی بر اساس شاخصه هایی که برآن تأکید داشته همچون برخورداری از روحیات ولایی، جهادی، ضدفساد و مردمی و بدون تاثیرپذیری از جریان سازی رسانه ای در انتصاب لایه های مدیریتی و استانداران همت ویژه داشته باشند

,

ظرفیت های فراوانی در نسل انقلابی در طراز شاخصه های دولت مؤمن، جوان و حزب اللهی در استان وجود دارد و امید است همانگونه که تلاش مردم بی‌وقفه توسط دولت در حال دنبال است در این امر نیز معطل نماند و خراسان رضوی با طیف جدیدی از مدیران انقلابی و تازه نفس در خدمت به مردم و اهداف انقلاب اسلامی وارد فعالیت شود و شتاب خدمت به مردم در استان سرعت پیدا کند.

,

سید جلال امینی، کارشناس مسائل سیاسی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه