اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

پرداخت ۶۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان سمنان

پرداخت ۶۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان سمنان
تشنه دل با اشاره به اهمیت رونق گرفتن تولید گفت: ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید سال ۱۴۰۰ تاکنون به ۱۸۵ واحدهای تولیدی استان پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، علی تشنه دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در سیصد و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیداستان سمنان که در استانداری برگزار شد گفت: از خردادماه امسال تاکنون در حدود ۶هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۱۸۵ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی افزود: از این تعداد واحدهای تولیدی دریافت کننده تسهیلات ، ۵۸ واحد به ارزش حدود 5 هزار و 880 میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۱۲۷ واحد به ارزش حدود ۵۶۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی می باشد.

,

تشنه دل با اشاره به معرفی واحد های تولیدی مختبق به بانک ها جهت دریافت تسهیلات تصریح کرد: در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ تا کنون ۳۸۲ واحد تولیدی صنعتی، معدنی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۹هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شدند.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات تولیدی ها در جلسه کارگروه تسهیل رفع شده است خاطر نشان کرد: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۲هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال به ۵۲ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی و زیربنایی شش واحد تولیدی صنعتی استان بررسی شد.

,

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات کارگروه اظهار کرد: از آبان ماه سال گذشته تا کنون، ۴۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار که در این جلسات مشکلات ۱۴۲ واحد تولیدی بررسی و در جهت رفع موانع موجود ، ۱۰۰ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

,

 تشنه دل با اشاره پیگیری های مستمر کارگروه رفع موانع تولید استان برای رفع موانع تولید عنوان کرد: طی این مدت ، ۷۵ جلسه در مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان برگزار و مشکلات ۲۳۲ واحد مورد بررسی قرار گرفته است و ۲۹۰ مصوبه در جهت مانع زدایی این واحدها به تصویب رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه