اخبار داغ

در بازار امروز؛

دادوستد سکه در مرز کانال ۱۲ میلیون تومان؛ نرخ دلار ۳۷۱ تومان افزایش یافت+ قیمت‌ها

دادوستد سکه در مرز کانال ۱۲ میلیون تومان؛ نرخ دلار ۳۷۱ تومان افزایش یافت+ قیمت‌ها
قیمت سکه امروز با ۱۱۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته گران‌تر و در مرز ورود به کانال ۱۲ میلیون تومان خرید و فروش شد. و نرخ دلار در صرافی‌های بانکی ۳۷۱ تومان افزایش را ثبت کرد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سکه، طلا و ارز امروز بر خلاف روز گذشته با افزایش قیمت مواجه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با افزایش ۱۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز حدود ۱۲ میلیون و ۲ هزار تومان خرید و فروش شد.
,
 
,
قیمت سکه طرح قدیم با ۱۰۱ هزار تومان رشد به ۱۱ میلیون و ۵۰۲ هزار تومان رسید.
,
 
,
نیم سکه با افزایش ۲۰ هزار تومانی به ۶ میلیون و ۲۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۵ هزار تومانی ۳ میلیون و ۶۰۵ هزار تومان دادوستد شد. قیمت سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۲۶۱۰ هزار تومان است.
,
 
,
قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی با افت ۵.۶۱ دلاری به ۱۷۸۸ دلار و ۱۱  سنت رسید.
,
 
,
قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار داخل با ۵۶۰۰ تومان افزایش در محدود یک میلیون و ۱۶۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با ۷۴۰۰ تومان رشد، یک میلیون و ۵۴۸ هزار تومان معامله شد.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار آزاد ارز (غیررسمی) ۳۹۳ تومان افزایش داشت و ۲۷ هزار و ۷۰۴ تومان به فروش رسید. یورو هم  ۲۵۲ تومان نسبت به روز گذشته گران‌تر شد و ۳۱ هزار و ۶۸۵ تومان قیمت خورد.
,
 
,
هر دلار آمریکا امروز در صرافی‌های بانکی با افزایش ۳۷۱ تومانی نسبت به روز گذشته، برای فروش به قیمت ۲۶ هزار و ۸۱۱ تومان و خرید ۲۶ هزار و ۲۸۰  تومان دادوستد شد. هر یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۱ هزار و ۶۸۳ تومان قیمت خورد که ۲۹۰ تومان رشد را ثبت کرد.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه