اخبار داغ

کارشناس ارشد بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران:

مردم به شایعات توجه نکنند / تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون سراسری است

مردم به شایعات توجه نکنند / تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون سراسری است
کارشناس ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این که تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون سراسری است، گفت: مردم به شایعاتی که در خصوص واکسن وجود دارد، توجه نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن محمدی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به سرعت گرفتن واکسیناسیون مردم در برابر ویروس کرونا اظهار داشت: در یک ماه گذشته شاهد افزایش یافتن مراکز واکسیناسیون و همجنین واردات واکسن بودیم که می تواند در آینده نه چندان دور تاثیرات خوبی از خود به جای بگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا, ، ,

وی ادامه داد: تجربه کشورهای مختلف و همچنین علم پزشکی بر این مهم تاکید دارند که تنها راه مقابله با این اپیدمی مرموز و خطرناک واکسیناسیون شهروندان است.

,

محمدی با بیان این که نباید در این زمینه هیچ گونه شک و شبهه ای وجود داشته باشد، افزود: کشورهایی که جمعیت بالایی از افراد خود را واکسینه کرده اند این روزها و در اوج گیری کرونا با گونه های جدید آمار فوتی های بسیار بسیار پایینی دارند که خود گواه اثربخشی و ایمنی سازی از طریق واکسن است.

,

وی تاکید کرد: نباید مردم به حاشیه سازی هایی که در فضای مجازی صورت می گیرد توجه کنند و این مهم را بدانند که چاره ای جز واکسیناسیون سراسری وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه