اخبار داغ

مدیرعامل فولاد هرمزگان عنوان کرد؛

حیات شرکت‌ها و سازمان‌ها به توسعه آنها بستگی دارد

حیات شرکت‌ها و سازمان‌ها به توسعه آنها بستگی دارد
معروفخانی بر تکمیل طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان تاکید و ابراز امیدواری کرد فولاد هرمزگان با وجود نیروهای متخصص و تحول‌گرا و حمایت‌های دولت مردمی به این مهم دست خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ عطالله معروفخانی در بازدید از شرکت میرکو با تاکید بر حمایت و پیگیری همه جانبه از طرح‌های توسعه اظهار کرد: حیات شرکت ها و سازمان ها به توسعه آنها بستگی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با اشاره به طرح های توسعه ای در دست اقدام فولاد هرمزگان اعم از پروژه افزایش ظرفیت زیر سقف فولادسازی از 1.5 به 2 میلیون تن و پروژه زیرساختهای مورد نیاز افزایش ظرفیت تا سقف دو میلیون تن گفت: با اجرایی شدن این طرح ها فولاد هرمزگان به یکی از بزرگترین تولید کنندگان فولادی در جنوب کشور تبدیل خواهد شد.

,

معروفخانی حضور نیروهای جوان ، متعهد، مسئولیت پذیر و تحول گرا در فولاد هرمزگان را یک اصل مهم دانست و ابراز امیدواری کرد با و جود چنین سرمایه هایی و نیز با یاری خداوند و حمایت دولت مردمی قطعاً به این مهم دست خواهیم یافت . وی نتیجه جمع این فعالیت‌ها را در نهایت درخشش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر دنیا دانست.

,

وی در ادامه به تاسیس شرکت میرکو و خدمات هلدینگ فولاد مبارکه در کشور اشاره کرد و گفت: باعث افتخار است که یکی دیگر از زیرمجموعه‌های فولاد مبارکه در استان هرمزگان خدمات خود را به صنعت کشور ارائه می‌کند ، این می تواند اتفاقی مبارک برای دیگر شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ومنشأ خیر و برکت در استان هرمزگان باشد .

,

مدیرعامل فولاد هرمزگان ضمن تاکید بر مزیت ها و محاسن ایجاد این نوع شرکتهای پایین دستی و ارائه کننده خدمات در حوزه صنعت در استان هرمزگان گفت : برای انجام تعمیرات برخی تجهیزات ، به اجبار می بایست این تجهیزات به دیگر استان‌ها ارسال گردند که این خود مشمول هزینه و زمان خواهد شد، اما با حضور شرکت‌هایی مانند میرکو در استان هرمزگان، بومی سازی قطعات و خرید داخل پر رنگ تر شده و کاهش هزینه و زمان قابل توجه خواهد بود .

,

وی در ادامه با بیان اینکه فولاد هرمزگان از بومی سازی و تولید داخل همواره حمایت خواهد کرد اظهار داشت : قطعاً شرکت‌هایی مانند میرکو می‌توانند در بخش توسعه فولاد هرمزگان تاثیرگذار باشند و به همین دلیل ما از توسعه این شرکت ها حمایت می کنیم .

,

فروتن مدیرعامل شرکت میرکو نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در این شرکت گفت : شرکت میرکو با پشتیبانی فولاد هرمزگان کار خود را آغاز کرده است و امید است با ایجاد طرح‌های توسعه این شرکت بتوانیم به دیگر شرکت‌های منطقه نیز خدمات خود را ارائه نماییم.

,

در این بازدید شرکت صنعتی میرکو اولین محموله غلتک بازسازی شده از سرویس سنتر خود را به فولاد هرمزگان ارسال کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه