اخبار داغ

در مطالبه ای قانونی از مسئولین؛

جمعی از مردم مهدی شهر خواستار فعالیت شبانه روزی درمانگاه بیمارستان سابق ۱۵خرداد شدند

جمعی از مردم مهدی شهر خواستار فعالیت شبانه روزی درمانگاه بیمارستان سابق ۱۵خرداد شدند
مردم شهرستان مهدی شهر در دیدار با فرماندار مهدی شهر خواستار فعالیت شبانه روزی بیمارستان سابق 15 خرداد داخل شهر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، بیمارستان 86 تخت خوابی مهدی شهر پس از 12 سال با کش و قوس های فراوان آغاز به کار کرد و مردم مهدی شهر از نواقص موجود در بیمارستان ناراضی هستند و امروز تعطیلی بیمارستان داخل شهر و انتقال بیمارستان 15 خرداد به بیمارستان جدید باعث ناراحتی مردم این شهر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

جمعی از مردم مهدی شهر ظهر امروز در دیدار با فرماندار مهدی شهر خواستار فعالیت شبانه روزی بیمارستان سابق 15 خرداد داخل شهر شدند و از وی خواستند که در اسرع وقت این بیمارستان برای حضور بیماران اورژانسی فعال شود.

,

میقانی، فرماندار مهدی شهر با حضور در میان معترضین و توجه به مطالبات مردم گفت: من با خانواده ام در این شهر زندگی میکنم و دقیقاً مشکلات شما را میدانم که بدلیل انتقال بیمارستان به دربند مشکلات فراوانی برای مردم بوجود آمده است و در همین خصوص با ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان صحبت هایی انجام گرفته و مقرر شد که یک پزشک عمومی و دو پرستار از ساعت ۷صبح تا ۲۳ در کلینیک حضور فعال داشته باشند و از ساعت ۲۳تا ۷صبح نیز از طریق اورژانس ۱۱۵خدمات دهی نمایند.

,

میقانی  با اشاره به افتتاح بیمارستان جدید خاطر نشان کرد: تاکنون مبلغ ۱۳۵میلیارد تومان برای این بیمارستان هزینه شده و از زمانی که بنده وارد این شهرستان شدم ۸۰ میلیارد تومان اعتبار تخصص داده شده و انصافا یکی از بیمارستانهای خوب این استان است وضعیت بیمارستان و مطالبات مردم به اطلاع وزیر بهداشت رسیده و قبل از افتتاح یک اکیپ سه نفره برای بررسی و جزئیات بیمارستان به این شهرستان مراجعه خواهند کرد.

,

مطالبه گران در پایان اعلام کردند که ظرف ۴۸ ساعت دیگر اگر فعالیت درمانی عملی نشد مجدداً از طریق ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور نمایندگان مردم و فرماندار پیگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه