اخبار داغ

معاون آموزش‌وپرورش استان:

۸۶درصد دانش‌آموزان لرستانی به شبکه شاد دسترسی دارند

۸۶درصد دانش‌آموزان لرستانی به شبکه شاد دسترسی دارند
بازگیران گفت: سال گذشته ۷۵ درصد دانش‌آموزان لرستانی به شبکه شاد دسترسی داشتند که با تلاش‌های صورت گرفته امسال دسترسی به این شبکه به بیش از ۸۶ درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصراله بازگیران در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: شرایط کرونا سبب شد تا دانش آموزان از اسفند سال ۹۸ تاکنون، فعالیت های آموزشی را در شبکه های مجازی سپری نمایند که در این راستا شبکه شاد برای فعالیت های درسی دانش آموزان در نظر گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: سال گذشته ۷۵ درصد دانش آموزان لرستانی به شبکه شاد دسترسی داشتند که با تلاش های صورت گرفته برای افزایش دسترسی ببیشتر مدارس خصوصا مدارس روستایی و حاشیه شهر، امسال دسترسی به این شبکه به بیش از ۸۶ درصد افزایش یافته است.

,

معاون آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: از ابتدای مهرماه، بازگشایی مدارس با هماهنگی ستاد کرونا فقط در مدارس کم تراکم روستایی و عشایری انجام می شود که پیش بینی شده حدود هزار مدرسه روستایی از مهرماه پذیرای دانش آموزان باشند.

,

بازگیران با اشاره به ثبت نام دانش آموزان در مدارس گفت: تاکنون ۳۶ هزار و ۸۶۵ نوآموز اول ابتدایی و ۲۷ هزار ۶۵۰ دانش آموز پایه هفتم در مدارس ثبت نام کرده اند.

,

وی با اشاره به اینکه کمبود معلم در سال تحصیلی جدید وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با برنامه های صورت گرفته برای سال تحصیلی جدید، کمبود معلم وجود ندارد.

,

معاون آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: هر ساله جشن شکوفه ها برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی برگزار می شد که امسال برای جلوگیری از شیوع کرونا، در برخی از مدارس روستایی و با تراکم کم، جشن پایه اول برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه