اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی:

پیک پنجم کرونا در بهمئی نزولی شد

پیک پنجم کرونا در بهمئی نزولی شد
هاشم طاهری با اشاره به نزولی‌شدن پیک پنجم کرونا گفت: با برنامه ریزی انجام شده تا پایان آبان ماه کار واکسیناسیون و تزریق واکسن در شهرستان نهایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاشم طاهری در گفت‌وگو با صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان بهمئی گفت: بر اساس آماری که در اختیار داریم پیک پنجم را در شهرستان بهمئی رد کرده ایم و هم‌اکنون آمار نزولی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با اشاره به کاهش مبتلایان کرونا در این شهرستان گفت: به نظر می رسد پیک پنجم کووید در شهرستان بهمئی شیب نزولی پیدا کرده است.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی اظهار کرد: افراد بالای ۱۸ سال را به تعداد ۲۷ هزار نفر تزریق مرحله اول داشتیم و مرحله دوم ۱۶ هزار ۴۲ نفر تزریق واکسن داشتیم که عدد قابل قبولی می باشد یعنی تقریبا ۶۰ درصد جمعیت شهرستان بهمئی واکسینه شدند.

,

طاهری افزود: بر اساس برسی های انجام شده و ظرفیت واکسیناسیون تا اواخر آبان‌ماه می توان گفت تزریق واکسن در شهرستان بهمئی پایان می یابد و کل جمعیت هدف در این مدت باید واکسینه و کرونا را کنترل کنیم و جشن پایان کرونا را بگیریم.

,

وی در پایان گفت: در شهرستان ما با توجه به استقبال خوب مردم هیچ گونه مشکل تامین واکسن نداریم و مردم با خیال راحت و با آرامش در محل واکسیناسیون برای تزریق واکسن کرونا حضور داشته باشند و افرادی که تاکنون واکسن خود را دریافت نکرده اند حتما در محل مشخص شده حضور پیدا کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه