اخبار داغ

پیام مازیار ناظمی به رییس فدراسیون موتورسواری ترکیه

پیام مازیار ناظمی به رییس فدراسیون موتورسواری ترکیه
رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران طی پیامی به آقای بکیر یونوس اوچار، رییس فدراسیون موتورسواری ترکیه به خاطر میزبانی خوب این کشور از مسابقات جهانی بانوان تشکر کرد و برای حضوراش در ایران برای عقد تفاهمنامه دو جانبه از او دعوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، متن پیام مازیار ناظمی به این شرح است: 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
جناب آقای بکیر یونوس اوچار
,
رئیس فدراسیون موتورسواری ترکیه
,
 
,
در ابتدا میزبانی موفقیت آمیز مسابقات جهانی موتورکراس 2021 را به فدراسیون ترکیه تبریک عرض میکنم. حضور در این مسابقات تجربه بزرگی برای شرکت کنندگان بود تا از امکانات پیست افیون لذت ببرند.
,
 
,
همانطور که احتمالا می‌دانید، خانم فهیمه نعمت الهی موتورسوار ایرانی در مسابقات جهانی ترکیه حضور داشت و فدراسیون شما کمک زیادی به ما کرد تا مشکلات او در گمرک آنکارا را برطرف کنیم.
,
بنابراین فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران بابت همکاری فدراسیون شما خصوصا مسئول امور بین‌الملل‌تان و دبیر کل فدراسیونتان تشکر می‌کند. 
,
حالا، ما مفتخریم تا رسما از شما برای سفر به ایران و شهر تهران دعوت کنیم تا همکاری دوجانبه‌ای بین فدراسیون ایران و ترکیه شکل گیرد و بین دو فدراسیون تفاهم نامه‌ای امضا شود.
,
ما مشتاقیم بزودی پاسخ شما را بشنویم و در تهران میزبان شما باشیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه