اخبار داغ

امام جمعه اسدیه:

استاندار بومی و جوان برای خراسان جنوبی انتخاب شود/ انتخاب فرد بازنشسته توهین به مردم استان است

استاندار بومی و جوان برای خراسان جنوبی انتخاب شود/ انتخاب فرد بازنشسته توهین به مردم استان است
حجت الاسلام خزایی گفت: تاکید بر انتخاب استاندار بومی و جوان برای خراسان جنوبی است اگر مسئولان در این دو مقوله نتوانند به تفاهم برسند گزینه های دیگر مطرح میشود که در این گزینه ها نیز باید جوان گرایی مورد نظر باشد و تجربه حضور در استان و شناخت از استان نیز مسئله مهم دیگری است که باید به آن توجه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین مصیب خزایی امام جمعه اسدیه در گفت و گو با خاورستان، در مورد انتخاب استاندار برای خراسان جنوبی، اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری دولت باید به فکر جوان گرایی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: چگونه میشود در زمان جبهه و جنگ شهیدان بسیاری از جمله شهید کاوه، آخوندی، آهنی، رحیمی، ناصری و جابری از خراسان جنوبی بهترین فرماندهان جنگ میشوند و حال که نوبت به سمت های سیاسی رسیده است باید پیرمردهای استانهای دیگر را در خراسان جنوبی جمع کنند. مگر خراسان جنوبی از سایر استانها چی کم دارد؟ 

,

امام جمعه اسدیه بیان کرد: اینکه برای انتخاب استاندار خراسان جنوبی به دنبال گزینه های بازنشسته آن هم از استانهای دیگر هستند واقعا توهین به خراسان جنوبی است.

,

حجت الاسلام خزایی عنوان کرد: خراسان جنوبی که خود میتواند در سایر استانها معاون فرماندار، معاون، استاندار، معاون وزیر و وزیر داشته باشد، چرا ما نتوانیم یک استاندار را از خود خراسان جنوبی انتخاب کنیم؟

,

وی اظهار کرد: گزینه اول و مهم برای مردم خراسان جنوبی در بحث انتخاب استاندار، بومی بودن است چراکه استاندار بومی دلسوزتر بوده و با توجه به سکونت دائم داشتن بهتر میتواند برای استان کار کند.

,

امام جمعه اسدیه گفت: استانداران قبلی خراسان جنوبی به جز تعداد اندکی که برای استان کار کردند، سایرین چیزی به جز تحمیل پول پرواز رفت و آمد برای استان نداشته اند.

,

حجت الاسلام خزایی با بیان اینکه برخی از استانداران غیر بومی درست برای استان کار نکردند، اظهار کرد: انتظار ما از دولت این است که برای یکبار هم که شده یک استاندار بومی و جوان خراسان جنوبی برای استان انتخاب کند تا تجربه کنند ببینند آیا جوانهای خراسان جنوبی همان جوانان دوره انقلاب و جنگ خواهند بود یا نه.

,

وی افزود: تاکید بر انتخاب استانداری بومی و جوان برای خراسان جنوبی است اگر مسئولان در این دو مقوله نتوانند به تفاهم برسند گزینه های دیگر مطرح میشود که در این گزینه ها نیز باید جوان گرایی مورد نظر باشد و تجربه حضور در استان و شناخت از استان نیز مسئله مهم دیگری است که باید به آن توجه شود.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه