اخبار داغ

سرلشکر باقری:

سربازان جوان کشور موجب ارتقای دفاعی و ایجاد قدرت بازدارندگی شدند

سربازان جوان کشور موجب ارتقای دفاعی و ایجاد قدرت بازدارندگی شدند
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در شرایط فعلی کشور که استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای آنان آرزوی تضعیف نیرو‌های دفاعی و امنیتی کشور را دارند، حضور مؤثر جوانان عزیز سرباز موجب ارتقای قدرت دفاعی، امنیتی و انتظامی کشور و ایجاد قدرت بازدارندگی شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی «روز سرباز» را گرامی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن این پیام به شرح زیر است:

,

با عرض سلام و ارادت به محضر حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) و درود به روح مطهر حضرت امام خمینی (ره) و شهدای معظم، هفته دفاع مقدس که یادآور هشت سال ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی تمامی دلاورمردان ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است را به همه رزمندگان به‌ویژه سربازان وظیفه که با حضور مؤثر و تاریخ‌ساز خود در این حماسه عظیم، رژیم بعثی عراق و استکبار جهانی را به زانو درآوردند، تبریک عرض می‌کنم.

,

خدمت مقدس سربازی همواره تبلور مشارکت جوانان ذکور کشور در ایجاد امنیت پایدار و دفاع از عزت، استقلال و تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که در این راستا جوانان سرافراز ایران، با هدف انجام وظیفه ملی و قانونی خود در کنار سایر رزمندگان نیرو‌های مسلح و بسیج مردمی از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و جان و مال و ناموس مردم دفاع کرده و با ایثار جان و سلامتی خود امنیت و آرامش را برای ملت سرافراز کشور به ارمغان آوردند.

,

اوج این ایثار در هشت سال دفاع مقدس است که حدود سه میلیون نفر از جوانان در کسوت سربازی دوشادوش سایر رزمندگان پایور و نیرو‌های مردمی بسیج شجاعانه جنگیدند و با تقدیم حدود 60 هزار نفر شهید و 140 هزار نفر جانباز، از اسلام، آرمان‌های انقلاب اسلامی و وجب به وجب خاک ایران عزیز دفاع کردند و پس از آن دوران نیز همیشه پشتوانه‌ای قوی برای نیرو‌های مسلح در تمامی عرصه‌های مأموریتی بوده‌اند.

,

در شرایط فعلی کشور نیز که استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای آنان آرزوی تضعیف نیرو‌های دفاعی و امنیتی کشور را دارند، حضور مؤثر جوانان عزیز سرباز موجب ارتقای قدرت دفاعی، امنیتی و انتظامی کشور و ایجاد قدرت بازدارندگی شده است که درود خدا و درود ملت ایران بر این جوانان باد.

,

اینجانب با افتخار بر خود لازم می‌دانم روز چهارم هفته دفاع مقدس که مصادف با سوم مهرماه و روز سرباز می‌باشد را به تمامی همرزمان سربازم و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان عزیز سرباز تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون آنان را از خداوند منان مسالت کنم.

,

امیدوارم که کماکان جوانان عزیز و قانون‌مدار ایران اسلامی با تلاش و کوشش خود و کسب آمادگی‌ها و مهارت‌های لازم، در دفاع از کشور و خدمت در تمامی عرصه‌های مورد نیاز نیرو‌های مسلح موفق بوده و مدافع خوبی برای ایران اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی باشند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه