اخبار داغ

پاکدل: دختران برای کسب برنز آسیا خیلی تلاش کردند/ اگر کادر فنی روی نیمکت بود شرایط عوض می‌شد

پاکدل: دختران برای کسب برنز آسیا خیلی تلاش کردند/ اگر کادر فنی روی نیمکت بود شرایط عوض می‌شد
رئیس فدراسیون هندبال گفت: ملی‌پوشان با تمام توان برای کسب مدال برنز قهرمانی زنان آسیا خیلی تلاش کردند اما نشد، اگر کادر فنی روی نیمکت بود شرایط متفاوت بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا پاکدل پس از کسب مقام چهارم تیم ملی هندبال ایران و کسب سهمیه جهانی در رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا اظهار کرد: ملی‌پوشان تمام توان خود را در این بازی گذاشتند و حتی می توانستیم بازی را ببریم طوری که در اواسط نیمه نخست نیز ۵ گل از حریف جلو بودیم اما به هر حال نشد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: بازیکنان با تمام وجود بازی و تلاش کردند که مدال برنز را از آن خود کنند اما حریف آنها قزاقستانی بود که تازه از مسابقات قهرمانی زنان جهان برگشته و در چند سال اخیر در سطح اول هندبال زنان آسیا حضور موفقی دارد. 
,
 
,
پاکدل با بیان اینکه امروز نیز به دلیل ابتلای هر سه مربی تیم ملی به کرونا، آنها را روی نیمکت بازی نداشتیم، ادامه داد: قطعا اگر امروز کادرفنی روی نیمکت بود شرایط متفاوت بود.
,
 
,
وی در خصوص وضعیت سلامتی سه تن از اعضای کادر فنی و یکی از بازیکنان تیم ملی گفت: خداروشکر حال خدیجه قانع و نشمین شافعیان، مربی و مشاور فنی تیم ملی و همچنین صونا بیداد، بازیکن تیم ملی خوب است. در مورد وضعیت عزت الله رزمگر نیز باید بگویم امروز به همراه سفیر کشورمان در اردن با حضور در بیمارستان جویای احوال و پیگیر درمان مدیرفنی تیم ملی بانوان شدیم. 
,
 
,
وی افزود: روند درمان رزمگر بسیار بهتر از روزهای قبل است و امیدوارم وی ظرف یکی دو روز آینده از بیمارستان مرخص شود و هر چهار عزیز بزودی به کشور باز گردنند. در اینجا باید از حمایت های آقای ناصری، سفیر کشورمان در اردن تشکر کنم. 
,
 
,
وی در ادامه با اشاره به صعود تاریخی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان به مرحله نیمه نهایی و حضور در رقابت های جهانی ادامه داد: تیم ملی هندبال زنان اکنون سهمیه جهانی و مقام چهارم آسیا را کسب کرده که برای نخستین بار در تاریخ هندبال زنات کشور رقم خورده است و این امر نتیجه تلاش بازیکنان و کادرفنی بود و من باید از همه این عزیزان تشکر کنم. 
,
 
,
او گفت: بازیکنان تیم ملی زنان برای نخستین بار در مسابقات جهانی حضور خواهند داشت و همین که پرچم ایران در مسابقات جهانی برافراشته شود، اتفاق مهمی است و باید از همه کسانی که باعث شدند چنین امر مهمی برای هندبال کشورمان رقم بخورد، تشکر کنم. 
,
 
,
پاکدل بیان کرد: همین جا باید از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک که به تیم ملی کمک کردند و از حمایت های همدلانه شخص آقای سجادی وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و همکاران این دو عزیز و به خصوص همکارانم در کادر اجرایی فدراسیون، اصحاب رسانه و شرکت اشتادسازه و شخص آقای حسامی، حامی مالی تیم ملی بانوان و همچنین هیات های هندبال دو استان قزوین و خصوصا خراسان رضوی که در زمینه برگزاری اردوهای آماده سازی تیم ملی نقش مهمی داشتند، تشکر و قدردانی کنم.
,
 
,
رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به حضور موفق و عملکرد درخشان دو کوبل داوری از استان های اصفهان و قزوین متشکل از فرناز مظاهری، عاطفه مظفری، مرضیه قفلی و مژگان حسن زاده به همراه میترا نوری عضو فنی این مسابقات، گفت: این مساله هم اتفاق مهمی بود و امیدوارم تمام این اتفاقات باعث شود حمایت جدی تری از هندبال کشورمان که ورزشی جذاب و پرطرفدار است، صورت گیرد. 
,
 
,
تیم ملی هندبال ایران با قبول شکست نزدیک برابر قزاقستان در دیدار دره بندی رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا بر جایگاه چهارم این رقابت ها ایستاد و البته سهمیه جهانی را نیز کسب کرد.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه