اخبار داغ

محمدیان: رتبه‌بندی داوران از انتخاب‌های سلیقه‌ای جلوگیری می‌کند

محمدیان: رتبه‌بندی داوران از انتخاب‌های سلیقه‌ای جلوگیری می‌کند
نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال با استقبال از اقدام کمیته داوران مبنی بر تبین و تدوین رتبه‌بندی داوران، گفت: این اتفاق بسیار خوبی است که از شبهات و انتخاب‌های سلیقه‌ای جلوگیری می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، وبینار داوران بین‌المللی والیبال بانوان ایران امروز (شنبه) با اولویت بررسی دغدغه حوزه داوری به ریاست دکتر محمدیان نایب رئیس بانوان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در آغاز این وبینار محمدیان سلام گرم دکتر داورزنی را به شرکت کنندگان در وبینار رساند و قول داد در اولین فرصت و بعد از اتمام واکسیناسیون سراسری، داوران بین‌المللی والیبال با ریاست فدراسیون دیداری داشته باشند.
,
 
,
وی سپس از تلاش‌های منیژه صادقی عضو و نرگس افشین نایب رئیس کمیته داوران برای توسعه فعالیت داوران و ایجاد فرصت‌های بیشتر برای بانوان قدردانی کرد.
,
 
,
محمدیان وجود بانوان دارای مدرک بین‌المللی داوری والیبال را مایه افتخار دانست و آن را از فاکتورهای  مهمی در توسعه والیبال زنان برشمرد و ادامه داد: از همه شما می‌خواهم شرایطی فراهم کنید تا دیگر داوران نیز با بهره‌گیری از دانش شما به رتبه‌های بالاتری از داوری نائل شوند.
,
 
,
نائب رئیس بانوان فدراسیون والیبال خطاب به داوران گفت: قواعد حاکم در داوری  را قوانین بین‌المللی تعیین می‌کنند، در همین راستا قوانین داخلی باید به گونه‌ای تنظیم شود که علاوه بر توسعه اهداف فدراسیون در امر داوری، موجبات به ثمر رسیدن حقوق فردی اعضای فدراسیون را نیز در بخش داوری بین ‌المللی هموار کند.
,
 
,
محمدیان با استقبال از اقدام کمیته داوران مبنی بر تبین و تدوین رتبه‌بندی داوران، افزود: این اتفاق بسیار خوبی است که از شبهات و انتخاب‌های سلیقه‌ای جلوگیری می‌کند و افراد را به ارتقای دانش و رفع نقاط ضعف ترغیب می‌کند.
,
 
,
وی در واکنش به تسریع در روند برگزاری کلاس‌های بازآموزی داوران، تصریح کرد: من هم معتقدم دوره‌های بازآموزی چه به صورت آنلاین و چه  به صورت حضوری باید با سرعت بیشتری طراحی و ارائه شود.
,
 
,
نایب رئیس بانوان با تاکید بر شکایت از کسانی که در فضای مجازی اخلاق را زیرپا می‌گذارند، تصریح کرد: اگر در فضای مجازی و یا بیرون از زمین افرادی هستند که موجبات خدشه‌دار شدن حیثیت کاری و شخصی شما را فراهم می‌کنند، حتما با جمع آوری مستندات این موضوع را با فدراسیون در میان بگذارید. در فدراسیون والیبال هم کمیته انضباطی وجود دارد و هم کمیته اخلاق. کمیته انضباطی آن چه که در درون زمین رخ می‌دهد، پیگیری می‌کند و کمیته اخلاق تخلفات خارج از زمین را رصد می‌کند.
,
 
,
محمدیان در  پایان، بانوان فعال در عرصه والیبال را به انسجام و یک‌دلی دعوت کرد و دلسوزی، کارگروهی و هم‌فکری را از عوامل چشیدن طعم شیرین موفقیت خواند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه