اخبار داغ

همزمان با اربعین حسینی؛

توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان در میاندوآب

توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان در میاندوآب
فرمانده سپاه میاندوآب از توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم و ۷۵۰ بسته معیشتی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی همزمان با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در گفت و گو  با خبرنگار اروم نیوز،گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی و در راستای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده بر اثر  شیوع کرونا و اجرای طرح شهید سلیمانی، غذای گرم و بسته های معیشتی برای اقشار آسیب دیده از کرونا تهیه و تدارک دیده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ اظهار کرد: در این مرحله که همزمان با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در قالب طرح شهید سلیمانی اجرا می شود، ۱۵ هزار پرس غذای گرم و نیز ۷۵۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع می شود.

,

وی افزود: ۷۵۰ بسته معیشتی به همت سپاه شهدا آذربایجان غربی و خیرین و… تامین شده و توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و گروههای جهادی در بین خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب‌ دیده از شیوع کرونا شناسایی شده توزیع می‌شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه از ابتدای شروع کرونا مردم شهرستان و خیرین در مقابله با ویروس مرحوم را پای کار بوده و تلاش کرده اند، افزود: با اجرای رزمایش کمک مومنانه، شاهد همدلی و مهربانی هرچه بیشتر مردم با نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از ویروس منحوس کرونا بودیم.

,

پالهنگ هم چنین از توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم همزمان با اربعین حسینی خبر داد و گفت: این تعداد غذای گرم به همت خیرین تدارک دیده شده و با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در سطح شهرستان در بین نیازمندان در روز اربعین حسینی توزیع می شود.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه