اخبار داغ

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خراسان جنوبی:

پشتیبانی دستگاه‌های اقتصادی از قرارگاه پیشرفت و آبادانی روی زمین مانده است

پشتیبانی دستگاه‌های اقتصادی از قرارگاه پیشرفت و آبادانی روی زمین مانده است
سردار قاسمی گفت: از بدو آغاز بکار قرارگاه پیشرفت و آبادانی، پشتیبانی دستگاه‌های اقتصادی از این قرارگاه روی زمین مانده در صورتی که با انگیزه الهی و تلاش شبانه روزی نیروهای جهادی و مردم پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازخاورستان، سردار علی قاسمی فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح 8 پروژه عمرانی در دهستان درح به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس به دلیل عملکرد رزمندگان به "مقدس" لقب گرفت چراکه هم ما در این دفاع پیروز شدیم و هم این دفاع مقدس در جهان می‌درخشد و تثبیت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی با بیان این‌که قدوسیت برای خدا و مربوط به ذات اقدس خدا است، افزود: جایی که کار برای رضای خدا باشد ذیل این قدوسیت قرار گرفته و ماندگار می‌شود. قیام عاشورا و تمام کارهای مشابه آن به دلیل این‌که برای رضای خدا بوده ماندگار شده است.

,

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی بیان کرد: اما خیلی از کارهایی که انجام شد افرادی که کشورگشایی کرده و ظلم وستم انجام دادند خبری از آنها نیست.

,

سردار قاسمی عنوان کرد: یکی از دلایل پیروزی دفاع مقدس این است که هیچ کس برای کار، پست و مقام به جبهه نرفته است بلکه همه برای دفاع از کشور، آب و خاک و ناموس به جبهه رفتند و خوشبختانه این ثمره درخشان به عنوان الگو در دنیا مطرح است.

,

وی اظهار کرد: دفاع مقدس ارزشهایی به جامعه ارائه کرده که امروز در خیلی از دانشگاه‌ها  و ارتش‌های مردمی دنیا به عنوان الگو ارائه می‌شود.

,

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی تصریح کرد: دفاع مقدس ما بعد از عاشورا نادرترین و نابرابرترین بوده است. 

,

سردار قاسمی بیان کرد: نکته ای که در دفاع مقدس خیلی مهم بود، رفتارهای انسانی بود.

,

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قرارگاه پبشرفت و آبادانی به آن معنی کار آبادانی و اقتصادی کلانی انجام نداده بلکه رفتار و الگو را معرفی کرده است. در دفاع مقدس نیز رفتار انسانی ماندگار شد و رفتارهای انسانی ملاک سنجش نیز قرار گرفت.

,

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی بیان کرد: به تعبیر امام خمینی (ره) دفاع مقدس کارخانه انسان سازی بود. در حین جنگ انسان‌های بزرگی از جمله سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، بابایی، صید شیرازی، احمد کاظمی، حسن باقری و ... تربیت شدند. اینها افراد عادی بودند که به جبهه رفتند اما چون استعداد داشتند این استعدادها در دفاع مقدس شکوفا شد چون کار برای خدا بود.

,

سردار قاسمی بیان کرد: شهدای ما در دفاع مقدس به سلاح و تاکتیک‌های کشور دیگر وابسته نبودند بلکه به خدای متعال متکی بوده و خودشان در شرایط محدود، بن بست و بدون امکانات فکر کردند و ایده هایی جدیدی در جنگ مطرح و امروز شاهد خدمات زیادی هستیم که مرهون دفاع مقدس است.

,

وی افزود: دشمن برای اینکه اراده ملت ما را خرد کند و ما را بی انگیزه مایوس و ناامید کند به ما تحمیل شد.

,

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: ما در دفاع مقدس با اراده خود بر دشمن غالب شده و پیروز شدیم.

,

سردار قاسمی بیان کرد: رزمندگان ما در دفاع مقدس با توکل به خدا و توسل به ائمه به پیروزی رسیدند در حالی که دشمن به دلارهای عربی و امکانات شرق و غرب وابسته بود.

,

وی خاطرنشان کرد: نیت خالصی که تبدیل به اراده شده و اراده‌ای که در سرپنجه تصمیم رزمنده‌های ما بود این پیروزی را به نتیجه رساند.

,

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: هدف اصلی آمریکا نابودی قدرت نفوذ معنوی جمهوری اسلامی بود و برای نابودی این قدرت نفوذ معنوی صدام را انتخاب کرد.

,

سردار قاسمی بیان کرد: بارها مقام معظم رهبری فرمودند ما مسئولان مدیون خون شهدا، ایثارگران و رزمنده‌ها هستیم و اینها هیچ دینی به کسی ندارند.

,

وی با بیان اینکه وظیفه ما است نگذاریم راه امام(ره) و شهدا فراموش شود، تاکید کرد: امام راحل بیان کردند من یک موی کوخ نشینان را بر کاخ نشینان ترجیح میدهم. همچنین ایشان فرمودند حکومت پهلوی 50 سال ما را عقب نگه داشت و باید جبران کنیم. جنگ تحمیلی 8 ساله ایران اسلامی را 80 سال عقب انداخت.

,

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: وقتی دفاع مقدس تمام شد موضوع بازسازی و سازندگی با اولویت در مناطق دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفت.

,

سردار قاسمی بیان کرد: برای بازسازی مناطق جنگی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) تشکیل شد و برای مناطق روستایی این سمت از کشور با تدبیر مقام معظم رهبری بسیج سازندگی تشکیل شد.

,

وی اظهار کرد: خوشبختانه بسیج سازندگی به عنوان دستگاه اجرایی بسیاری از گرید های مهندسی را گرفته که بتواند خیلی خوب به دولت برای اجرای پروژه‌ها کمک کند.

,

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: نظر مقام معظم رهبری این بود که قرارگاه پیشرفت و آبادانی برای روستاهای با ضریب محرومیت بالا تشکیل شود و الگوی رفتاری  و سبک زندگی طراحی شود که نشان دهنده سبک اسلامی باشد و برای همین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه تشکیل شد و در دو بخش کارگروه عمرانی و اشتغال متکی به دولت و سیستم بانکی بود.

,

سردار قاسمی گفت: الگوهای تربیتی، رفتاری، امام محوری و خدمت رسانی که با محوریت مردم باشد در دستور کار قرار گرفت و طی این پنج سال اقدامات خوبی انجام داده است.

,

وی خاطرنشان کرد: از بدو آغاز بکار قرارگاه پیشرفت و آبادانی، پشتیانی دستگاه‌های اقتصادی از جمله اقتصاد و امور دارایی، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه از قرارگاه پیشرفت و آبادانی روی زمین مانده و بخشی از کارهای تنظیم شده قرارگاه پیشرفت و آبادانی روی زمین ماند اما با انگیزه الهی تلاش شبانه روزی نیروهای جهادی و مخلص قرارگاه پیشرفت و آبادانی و مردم انجام شده و پیشرفت‌های خوبی داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه