اخبار داغ

سعادت: در آغاز مسابقات ایتالیا بدشانسی آوردیم

سعادت: در آغاز مسابقات ایتالیا بدشانسی آوردیم
پشت‌خط زن تیم ملی والیبال جوانان با بیان این‌که ایران در شروع رقابت‌های قهرمانی جهان با بدشانسی مواجه شد، گفت: امیدوارم جوانان ایران در ادامه مسابقات تا حد ممکن خوب کار کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان ایران در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان، با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل مراکش، به سومین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بردیا سعادت ملی‌پوش جوان ایران با اشاره به بدشانسی تیم ملی جوانان در شروع تورنمنت ایتالیا، گفت: ابتدا بگویم از این‌که در آغاز مسابقات قهرمانی جوانان جهان بدشانسی آوردیم و نتوانستیم توانایی و بازی‌ واقعی خود را به نمایش بگذاریم، ناراحت هستیم.
,
 
,
وی افزود: امیدوارم در ادامه مسابقات تا آن‌جا که ممکن است، خوب کار کنیم.
,
 
,
سعادت در تشریح پیروزی تیم ملی مقابل مراکش هم گفت: پیش از این و در مرحله گروهی مسابقات با مراکش بازی کردیم و از این تیم شناخت داشتیم. به خوبی نقاط ضعف مراکش را می‌دانستیم و با آنالیزی که از این تیم داشتیم، آن‌ها را تحت فشار قرار دادیم.
,
 
,
محمد یاکی کاپیتان مراکش نیز با تاکید بر این‌که در بازی امروز، ایران بهتر از مراکش بازی کرد، گفت: تیم مراکش برخی بازیکنان کلیدی از جمله لیبروی تیم را در اختیار نداشت و این مسئله باعث شد مدافع میانی، مجبور شود کار دریافت را هم برعهده بگیرد. با این حال، سعی کردیم بازی به بازی پیشرفت کنیم و از حضور در چنین مسابقاتی درس بگیریم.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه