اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

سفرهای استانی رییس‌جمهور امید و اعتماد را در دل مردم ایجاد کرد/ دولت سیزدهم مشکلات اقتصادی را در راس امور قرار دهد

سفرهای استانی رییس‌جمهور امید و اعتماد را در دل مردم ایجاد کرد/ دولت سیزدهم مشکلات اقتصادی را در راس امور قرار دهد
سجاد صفاری گفت: سفرهای استانی رییس جمهور در راستای بازسازی امید، اعتماد و ارتباط کمرنگ شده مردم نسبت به مسئولان ارشد اجرایی است و بدون تردید استمرار آن امید را به مردم باز می‌گرداند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: چند سالی است که فاصله گرفتن مسئولان از مردم و بی‌خیالی آنها نسبت به مشکلات جامعه، بیش از خود مشکلات، باعث رنجش آحاد مختلف جامعه و به ویژه صاحبان اصلی انقلاب شده بود.

سجاد صفاری ادامه داد: سفرهای امید آفرین به استان‌های کشور توسط رییس جمهور خصوصا حضور در متن جامعه به ویژه حاشیه شهرها که هشت سال به فراموشی سپرده شده بود، قابل تقدیر است.

وی افزود: دولت باید از فرصت‌های طلایی در راستای تغییر امور خصوصا در حوزه اقتصاد استفاده کند و ظرفیت های استان ها را شناسایی و رشد اقتصادی را در شهرها محقق کند.

این کارشناس تصریح کرد: سفرهای استانی رییس جمهور در راستای بازسازی امید، اعتماد و ارتباط کمرنگ شده مردم نسبت به مسئولان ارشد اجرایی است و بدون تردید استمرار آن امید را به مردم باز می‌گرداند.

صفاری گفت: در ۸ سال دولت قبلی، مردم رییس جمهور را از رسانه ملی و پشت میز ریاست ملاقات می کردند و حتی پروژه های کلان کشور را ویدیو کنفرانسی افتتاح می کرد، اما اکنون دولتی از جنس مردم آمده که به روستاها می رود و پای حرف دل اقشار مختلف مردم اعم از کارگر، فقیر و غنی می نشیند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز دولت سیزدهم باید مشکلات اقتصادی مردم را در راس امور قرار دهد و این مهم فقط با تکیه و توان داخلی محقق می شود.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه