اخبار داغ

فرمانده قرارگاه منطقه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش:

انقلاب اسلامی ایران در شرایط سخت هجمه‌های دشمنان به عزت و اقتدار رسیده است/ افتخارات امروز کشورمان را مدیون شهدا هستیم

انقلاب اسلامی ایران در شرایط سخت هجمه‌های دشمنان به عزت و اقتدار رسیده است/ افتخارات امروز کشورمان را مدیون شهدا هستیم
فرمانده قرارگاه شمالغرب کشور با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه گفت: انقلاب اسلامی ایران در شرایط سخت هجمه‌های دشمنان به عزت و اقتدار رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; امیرسرتیپ علی حاجیلو امروز در یادواره 824 شهید ارتش استان زنجان با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس حدود 65 کشور از رژیم بعثی عراق حمایت می‌کرد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایط تحریم کامل به ویژه در تحریم نظامی در مقابله با این همه هجمه دشمن ایستادگی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با تاکید براینکه به فرمان امام راحل ملت ایران یکپارچه در برابر دشمن ایستادند افزود: رزمندگان اسلام هشت سال دفاع مقدس از جهاد در راه اسلام استقبال کردند و نتیجه ان عزت و پیروی در برابر دشمن بود.

,

فرمانده قرارگاه منطقه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: با تقدیم بیش از 200 هزار شهید افتخارات بسیار زیادی را برای انقلاب اسلامی بدست آوردیم.

,

وی با تاکید براینکه پیشرفت و توسعه کشور از جمله این افتخارات است بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا، ایثارگران و جانبازان به اوج عزت رسیده است.

,

امیر سرتیپ حاجیلو با تاکید براینکه اگر امروز در جهان حرفی برای گفتن داریم و همچنین قدرتمندترین کشور منطقه هستیم به برکت همین از خود گذشتگی رزمندگان بوده است تصریح کرد: اگر کمی بحران اخیر منطقه را پایش کنیم به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران پی می‌بریم.

,

وی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی ایران در منطقه حرفی جز کلام قرآن و حفظ کرامت انسان‌ها ندارد بیان داشت: دشمنان انقلاب بعد از جنگ تحمیلی تمام تلاش خود را بکار گرفتند تا جلو پیشرفت ایران را بگیرند اما با کمک و عنایت خداوند انقلاب اسلامی در سخت‌ترین شرایط به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته است.

,

فرمانده قرارگاه منطقه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه امروز کشور ما در منطقه قدرتمندترین کشور بوده و حاکم بر تمامی اراده‌ها است خاطر نشان کرد: همه این افتخارات با کمک شهدا و ایثارگریها بدست آمده است.

,

وی با بیان اینکه آمریکا و همپیمانانش از بدو پیروزی انقلاب در تلاش بودند که جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در شرایط بحران و فشارهای دشمن رو به رشد و تعالی بوده و در هر نقطه‌ای فشارهای دشمن بیشتر بوده رشد و توسعه در آن بخش اتفاق افتاده است.

,

امیرسرتیپ حاجیلو عنوان کرد: نیروهای مسلح کشورمان در شرایط کامل تحریم و سختگیرانه به توسعه بسیار خوبی رسیده و مجهز به فناوری‌های روز هستند.

,

وی گفت: استان زنجان پایتخت شور، جهاد و شهادت است و در هشت سال دفاع و بعد از آن در پویایی انقلاب نقش آفرینی کرده و بعد از این نیز نقش آفرینی خواهد کرد.

,

فرمانده قرارگاه منطقه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: جوانان استان زنجان از جمله جوانان بی‌نظیر کشورمان هستند چرا که جوانان پرچمداران گام دوم انقلاب معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه