اخبار داغ

در طرح شهید سلیمانی صورت گرفت؛

کمک بیش از ۸۰ میلیارد ریالی مهدیشهریها به نیازمندان/ بسیج همچنان در کنار مردم و کادر درمان خواهد ماند

کمک بیش از ۸۰ میلیارد ریالی مهدیشهریها به نیازمندان/ بسیج همچنان در کنار مردم و کادر درمان خواهد ماند
مسعود پریسوز با اشاره به کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین و بسیج شهرستان مهدی شهر در ایام کرونا گفت: بیش از ۸۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی توسط خیرین و سپاه ناحیه مهدی شهر به نیازمندان در قالب طرح شهید سلیمانی اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود پریسوز، فرمانده سپاه ناحیه مهدی شهر در گفت و گو با خبرنگار مرآت، درباره اقدامات بسیج مهدی شهر در طرح شهید سلیمانی گفت: در طرح شهید سلیمانی در قالب تیم های حمایتی، نظارتی، مراقبتی و رصد در مرحله اول ۳۰ تیم و در مرحله دوم ۵۰ تیم به خدمت رسانی به مردم و کمک به کادر درمان پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
پریسوز با بیان اینکه در ایام کرونا ۴ مرحله رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان مهدی شهر برگزار شد خاطر نشان کرد: در رزمایش های مواسات و همدلی شهرستان ۳۶ هزار و ۶۵۳ بسته معیشتی با ارزش۱۸  میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال در میان نیازمندان توزیع شد.
,
 
,
فرمانده سپاه ناحیه مهدی شهر با اشاره به کمک های نقدی بسیج به واجدین شرایط در ایام کرونا تصریح کرد: کرونا آسیب های زیادی به برخی از افرادی که در مقطع تعطیلی مشاغل و یا تعدیل نیرو قرار گرفتند وارد کرد و بسیج مهدی شهر نیز برای کمک حداقلی به این افراد کارت هدیه هایی اهدا کرده که در سال ۹۹ بیش از یک هزار و ۲۰۰ و در سال جاری تا امروز ۱۴۸ کارت هدیه جمعا با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال بوده است.
,
 
,
وی افزود: در طرح مواسات و همدلی با همت خیرین بیش از ۲ هزار و ۱۶۵ بسته لوازم التحریر نیز اهدا شده که ارزش ریالی این بسته ها جمعا بیش از ۵ میلیارد و ۲۱۸ میلیون ریال بوده است.
,
 
,
پریسوز با اشاره به اهمیت تامین جهیزیه زوج های جوان بیان کرد: سپاه و بسیج همیشه در کنار مردم خواهد ماند و اجازه تاخیر در آغاز زندگی مشترک به دلیل مشکلات مالی را نخواهد داد و در همین راستا بیش از ۱۰۲ جهیزیه در ایام کرونا به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد ریال تهیه و به زوج های جوان اهدا کرد تا بدون نگرانی زندگی مشترک خود را آغاز کرده و این سنت حسنه را به جای آورند.
,
 
,
فرمانده سپاه ناحیه مهدی شهر با بیان اینکه مجازی شدن آموزش مدارس و دانشگاه ها برای افراد نیازمند آسیب های جدی به همراه داشته است عنوان کرد: مهمترین نیاز دانش آموزان و دانشجویان برای بهره مندی از کلاس های مجازی تلفن های هوشمند است که برخی به علت نیاز های مالی از آموزش بی بهره ماندند که در این راستا سپاه و بسیج یک هزار و ۳۰۲ تب لت با ارزش ۵ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال تهیه  و به افراد و خانواده های نیازمند اهدا شد.
,
 
,
وی افزود: یکی از قرارگاه های مهم سپاه و بسیج مهدی شهر تشکیل قرارگاه محرومیت زدائی در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال بوده که در این قرارگاه تا امروز مشکلات ۶ واحد صنعتی مرتفع گردیده و بیش از ۱۰۰ فرصت شغلی با تعامل با شرکت ها و ادارات دولتی ایجاد شده است.
,
 
,
پریسوز ادامه داد: در راستای اهداف قرارگاه محرومیت زدایی ۲۰ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بازسازی و ۲ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۰ میلیارد ریال ساخته و به افراد نیازمند تحویل گردید.
,
 
,
فرمانده سپاه ناحیه مهدی شهر ضمن تشکر از عشایر خیر شهرستان مهدی شهر تاکید کرد: در طرح شهید سلیمانی و رزمایش مواسات و همدلی خیرین عشایر شهرستان مهدی شهر بیش از ۴۲۳ راس گوسفند به ارزش ۸ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال و ۹ راس دام سنگین به ارزش ۱ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال تهیه و اهدا کردند.
,
 
,
وی در پایان اضافه کرد: برخی از اقدامات بسیج در قالب طرح ها و گزارشات ارائه نشده اما بسیجیان سپاه ناحیه مهدی شهر حمایت از بیماران کرونایی و حمایت از کادر درمان با اقداماتی نظیر تهیه دارو های گیاهی، دارو های کرونا و اقداماتی نظیر پرداخت اجاره و میانجی گری برای پرداخت بدهی افراد و... در دستور کار قرار دادند و همچنان در کنار مردم و کادر درمان خواهند بود.
,
 
,
انتهای پیام/ع
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه