اخبار داغ

در آستانه هفته تربیت‌بدنی؛

تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان‌های حضرت امام (ره)/ حضور سجادی در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان‌های حضرت امام (ره)/ حضور سجادی در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
مراسم تجدید میثاق جامعه مسئولین ورزش و جوانان با آرمان‌های امام خمینی (ره) برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز و در آستانه فرارسیدن روز و هفته تربیت بدنی، سیدحمید سجادی به همراه معاونین وزارت ورزش و جوانان، مدیران، مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مسئولان کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌های ورزشی و مسئولان بسیج ورزشکاران با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وزیر ورزش و جوانان پس از تجدید میثاق جامعه ورزش و جوانان با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به همراه معاونین وزارت ورزش و جوانان، مدیران، مسئولان کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌های ورزشی و مسئولان بسیج ورزشکاران در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) حضور پیدا کردند و با قرائت فاتحه یاد و خاطره این شهدای عزیز را گرامی داشتند.

,
سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در این مراسم اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ۲۶ مهر هفته تربیت بدنی، تلاش کردیم هفته تربیت بدنی را با تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی (ره) آغاز کنیم.
,
وی از تشکیل ستاد برگزاری فعالیت و جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی هفته تربیت بدنی در وزارت ورزش و جوانان خبر داد و افزود: یکی از برنامه‌های ارزشمند این ستاد حضور در مرقد و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) بود. امیدوارم‌ با حضور خود و جامعه ورزش همچنان پایبند آرمانهای بلند انقلاب باشیم.
,
وزیر ورزش ادامه داد: برنامه های ورزشی در هفته تربیت بدنی با رویکرد توسعه ورزش همگانی طراحی شده که سعی کردیم این رویکرد را در بطن جامعه ورزشی احیا کنیم.
,
او خاطرنشان کرد: کمتر از ۲ سال به خاطر کرونا شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم اما جامعه ورزش از این مساله روسفید بیرون آمد.
,
سجادی در پایان تصریح کرد: از نظر جسمی و روحی شرایط به گونه ای است که تلاش می کنیم با برنامه های ورزشی زندگی را به حالت عادی برگردانیم و نشاط و شادی را در بین جامعه ایجاد کنیم. امیدوارم وزارت ورزش به عنوان موتور تولید امید و عزت در رسالت خود موفق باشد.
,

همچنین همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی مسئولین سازمان ورزش بسیج مستضعفین و ورزشکاران باشگاه مقاومت با حضور در مرقد مطهر بنیانگذاز انقلاب اسلامی با آرمانهای امام (ره) تجدید بیعت نمودند.

,
در این دیدار جناب سرهنگ قلی پور مسئول سازمان ورزش بسیج امام راحل را مصداق ایثار، ازخود گذشتگی و تلاش برای آبادانی میهن اسلامی دانست و گفت: بر همه ما مسئولین و ورزشکاران وظیفه است تا هر ساله آرمانهای آن پیر کبیر را به خود گوشزد نموده و در راستای تدابیر امامین انقلاب برای دستیابی به اهداف والای نظام اسلامی تلاش و فعالیت کنیم.
,
 
,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه