اخبار داغ

سخنگوی تنظیم بازار استان یزد:

مشکل مرغ در استان یزد با توزیع ۱۵۰ تُن حل شد/ سامانه ستکا دست دلال‌ها را قطع می‌کند

مشکل مرغ در استان یزد با توزیع ۱۵۰ تُن حل شد/ سامانه ستکا دست دلال‌ها را قطع می‌کند
افشارپور سخنگوی تنظیم بازار استان یزد گفت: مشکل مرغ استان با توزیع ۱۵۰ تُن در روز پنج‌شنبه حل شد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی افشارپور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به وضعیت کنونی بازار مرغ در استان یزد، گفت: تامین، تولید و سامانه‌ای که طراحی شده در اختیار جهاد کشاورزی است و بعد از تامین، فعالیت ما در این خصوص آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

سخنگوی تنظیم بازار استان یزد با بیان اینکه در بحث توزیع مرغ طی هفته گذشته و هفته ماقبل آن مشکلاتی در استان وجود داشت، اذعان داشت: تقریباً در 14 روز گذشته مقدار تولید مرغ در استان کاهش پیدا کرده بود که این میزان دوباره به حالت عادی خود بازگشته است.

,

وی در حال حاضر وضعیت بازار مرغ در استان مناسب است، افزود: روز پنج‌شنبه هفته گذشته قریب به 150 تُن مرغ در سطح استان توزیع صورت گرفت.

,

افشارپور اظهار داشت: در استان یزد سامانه ستکا راه اندازی شده که در آن آمار ریز تولید استان از جوجه ریزی تا تحویل به مغازه برنامه‌ریزی صورت گرفته و با این کار دست دلال‌ها قطع خواهد شد.

,

افشارپور با تأکید بر اینکه هم‌اکنون مشکلی از بابت مرغ در استان نیست، اضافه کرد: سامانه ستکا برای تولیدات دیگر استفاده می‌شد که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، مرغ نیز از طریق این سامانه توزیع می‌شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی بهتری در این خصوص داشته باشیم و مردم با مشکل مواجه نشوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه