اخبار داغ

با حضور پرشور مردم برگزار شد؛

جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در اردبیل +عکس و فیلم

جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در اردبیل +عکس و فیلم
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل در جشن بزرگ و مردمی پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) از رحمت به عنوان نشانه پیامبر اکرم(ص) نام برد و گفت: جشن میلاد پیامبر اسلام، سرآغاز تجدید بیعت با نبی مکرم اسلام(ص) جهت ترویج ارزش های دینی در جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل عصر امروز در جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) که با حضور پرشور  بانوان اردبیلی در پیاده راه عالی قو برگزار شد به بیان ویژگی های پیامبر اکرم(ص) پرداخت و گفت: مسلمانان  شایسته است در کنار برگزاری جشن و سرور در سالروز میلاد پیامبر اکرم با آرمان های پیامبر رحمت(ص) تجدید میثاق کرده و با خود عهد ببندند تا با تبعیت از سیره پیامبر اسلام(ص)  تعالی بخش ارزش های دینی در جامعه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی به تبیین اهمیت صلوات در زندگی مومنین پرداخت و گفت: ذکر صلوات فراتر از عبادت است چراکه در بسیاری از امور تضمین کننده سلامتی انسان ها و گره گشا است.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود از مهر و محبت به عنوان نشانه پیامبر اسلام(ص) در جوامع اسلامی نام برد و گفت: راه درمان و نجات از بسیاری از سختی ها و بیماری ها توسل به پیامبر اکرم(ص) و عمل به سیره نبوی است.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اخلاق پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت:اکر اخلاق اسلامی در جامعه  کم رنگ شود مصائب و مشکلات گریبانگیر جامعه می شود.

,

حجت الاسلام جعفرزاده به آمار بالای طلاق در جامعه اشاره کرد و گفت:  عت افزایش طلاق کم رنگ رشدن اخلاق اسلامی در زندگی ها است.

,

وی از اخلاق به عنوان عامل وحدت آفرین و جوامع اسلامی نام برد و گفت: دشمنان اسلام با آگاهی کامل از این مئضوه به دنبال توطئه هستند تا نگذراند وحدت مسلمین در جوامع اسلامی شگل بگیرد چراکه وحت از بین برنده توطئه های مستکبرین است.

,

این مبلغ اسلامی با بیان اینکه تعدد فرقه ها و جریانات قوم گرایی عملی شیطانی است به اهمیت حضور آگاهانه در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز با وجود شبکه های اجتماعی در فضای مجازی همه وظیفه دارند تا مروج افکار، اندیشه ها و منطق اسلام در جهان شوند.

,

قرائت قرآن کریم، اجرای سرود گروه فرقان سازمان تبلیغات اسلامی، شعرخوانی، مولودی خوانی و نمایش طنز از جمله برنامه های این جشن بزرگ و مردمی در اردبیل بود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه