اخبار داغ

امیدوارم رکورد استقلال فردا شکسته شود

مجیدی: همه تیم‌ها در بازی اول مشکل دارند/ برای پیروزی مقابل ذوب‌آهن به تمرکز نیاز داریم

مجیدی: همه تیم‌ها در بازی اول مشکل دارند/ برای پیروزی مقابل ذوب‌آهن به تمرکز نیاز داریم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای پیروزی در بازی فردا مقابل ذوب‌آهن به تمرکز نیاز داریم و بازی را مدیریت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن در لیگ برتر اظهار داشت: بازی قبلی تیم ذوب‌آهن با صنعت نفت را دیدیم واین تیم، تیم خوب، جوان و دونده‌ای است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: برای پیروزی در بازی فردا به تمرکز نیاز داریم و باید کل بازی را مدیریت کنیم. امیدوارم با یک بازی زیبا 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

,

وی در مورد مصدومان تیمش در مسابقه با ذوب آهن گفت: بابک مرادی به دلیل سرماخوردگی در بازی فردا حضور ندارد، بازیکن محروم نیز نداریم.

,

مجیدی در مورد اینکه در صورت پیروزی تیمش به رکورد هزار و 100 امتیاز می رسد، عنوان داشت: اطلاعی از این مورد نداشتم. مربیان دیگر در استقلال زحمت کشیدند و امتیاز به دست آوردند؛ امیدوارم این رکورد در بازی فردا شکسته شود و بتوانیم بیشترین امتیاز را به دست بیاوریم؛ این موضوع مهم است. هر پیروزی مربوط به تیم است و هر رکورد تلاش بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه است و پیروزی‌ها را سهم همه می‌دانم.

,

مجیدی در مورد جذب بازیکن جدید و احتمال استفاده از بازیکنان خارجی جذب شده گفت: هر بازیکنی جذب کنیم از طریق رسانه باشگاه اعلام می‌شود. اگر تا فردا صبر کنید می‌بینید که بازیکن خارجی جدید بازی می‌کند یا خیر.

, .,

وی با اشاره به بازی نخست تیمش در لیگ بیان داشت: بازی قبلی بازی اول بود. همه تیم‌ها در بازی اول مشکل دارند. در نیمه اول خوب بازی نکردیم؛ در نیمه دوم موقعیت به دست آوردیم و پنالتی نیز از دست دادیم ولی خوشحالم در روز بدمان پیروز میدان بودیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه