اخبار داغ

مطالبه به حق مردم ترشیز همچنان بر زمین مانده استِ؛

محور خلیل‌آباد به بردسکن در انتظار اخذ ماده ۲۳

محور خلیل‌آباد به بردسکن در انتظار اخذ ماده ۲۳
مردم خلیل‌آباد همچنان چشم‌انتظار افتتاح و بهره‌برداری از باند دوم محور خلیل‌آباد به بردسکن هستند درحالی‌که این محور در انتظار اخذ ماده ۲۳ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ جاده خلیل‌آباد به بردسکن یکی از مهم‌ترین محور‌های مواصلاتی و به‌نوعی ورودی خراسان رضوی است که استان‌های مرکزی و جنوبی کشور را به مرکز استان متصل می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

تبدیل این مسیر به بزرگراه سال‌هاست که آغاز شده اما تا به امروز تکمیل نشده است؛ هرچند تعدادی از قطعات این مسیر تکمیل شده اما وعده‌های تکمیل این بزرگراه هنوز به‌صورت کامل عملی نشده است و این مسیر ایمنی لازم را برای مردم، رانندگان و اهالی این مناطق ندارد.

, .,

15  مهر 1398 بود که گزارشی درباره مشکلات جاده خلیل‌آباد به بردسکن تحت عنوان "حرکت لاک‌پشتی باند دوم محور خلیل‌آباد به بردسکن" ، همچنین در 14 مهر 1397 گزارشی در همین موضوع با عنواندوبانده شدن محور خلیل‌آباد – بردسکن در دست‌انداز کمبود اعتبار"  و گزارش دیگری در 12 اسفند 99 تحت عنوان " «جاده مرگ» در ورودی خراسان رضوی همچنان قربانی می‌گیرد/ ادامه پاسکاری اداری راه و شهرسازی و استانداری " در پایگاه خبری صبح توس مورد انتشار قرار گرفت.

,  مهر 1398 بود که گزارشی درباره مشکلات جاده خلیل‌آباد به بردسکن تحت عنوان, حرکت لاک‌پشتی باند دوم محور خلیل‌آباد به بردسکن, , دوبانده شدن محور خلیل‌آباد – بردسکن در دست‌انداز کمبود اعتبار, دوبانده شدن محور خلیل‌آباد – بردسکن در دست‌انداز کمبود اعتبار, «جاده مرگ» در ورودی خراسان رضوی همچنان قربانی می‌گیرد/ ادامه پاسکاری اداری راه و شهرسازی و استانداری,

امیدواریم تا آذرماه سازمان برنامه‌وبودجه ماده 23 محور خلیل‌آباد به بردسکن را صادر کند

, امیدواریم تا آذرماه سازمان برنامه‌وبودجه ماده 23 محور خلیل‌آباد به بردسکن را صادر کند,

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین، نماینده مردم خلیل‌آباد، کاشمر، بردسکن و کوهسرخ در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ دراین‌خصوص اظهار داشت: تکمیل باند دوم محور خلیل‌آباد به بردسکن یکی از مطالبات به حق مردم منطقه ترشیز است ولی این محور ماده 23 ندارد.

, صبح توس,

وی با بیان اینکه پیگیر اخذ ماده 23 این محور از سازمان‌های مختلف بودم که به‌زودی اخذ و در ردیف اخذ بودجه کشور قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: نداشتن اعتبارات لازم و ناشناخته بودن پروژه باند دوم محور خلیل‌آباد به بردسکن برای سازمان برنامه‌وبودجه باعث شده تا حرکت فعالیت این محور به کُندی پیش رود.

,

نماینده مردم خلیل‌آباد با تاکید بر اینکه امیدوارم با پیگیری‌های انجام شده و همچنین قول مساعد سازمان برنامه‌وبودجه، تا پایان آذرماه ماده 23 این محور اخذ شود، تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی دستوری مبنی بر بهره‌برداری قسمت وسیعی از باند دوم شادمهر تا بردسکن تا سال 1401 داده که امیدواریم با بهره‌برداری از آن شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در این محور باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه