اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشگاه ارتباطات تهران مطرح کرد:

ورود استعدادهای واقعی به صدا و سیما مخاطب را به رسانه بر می گرداند/ صنعت سلبریتی یک صنعت پر فریب و فیک است

ورود استعدادهای واقعی به صدا و سیما مخاطب را به رسانه بر می گرداند/ صنعت سلبریتی یک صنعت پر فریب و فیک است
احسان شاه قاسمی گفت: سلبریتی ها با رسانه برجسته می شوند و صنعت سلبریتی یک صنعت پر فریب و فیک است که انسان های اشتباهی را به ما تحمیل کرده و می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان شاه قاسمی عضو هیئت علمی دانشگاه ارتباطات دانشگاه تهران با بیان اینکه ورود استعدادهای واقعی به صدا و سیما مخاطب را به رسانه بر می گرداند، در گفتگو با "تیتریک" گفت: استعدادهایی در رسانه ملی روی کار آمده اند که برخی از آنها رسالت این کار را ندارند و باعث شده مخاطب برای نیاز خود به سمت محتوای اینترنتی برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: دنیای پر زرق و برق امروز تنها زمانی می تواند مخاطب را جذب کند که استعدادهای واقعی به صدا و سیما راه پیدا کنند و تنوع برنامه ها به گونه ای باشد که برای همه گروه های سنی محتوا داشته باشند.
,
 
,
شاه قاسمی تصریح کرد: سلبریتی ها با رسانه برجسته می شوند و صنعت سلبریتی یک صنعت پر فریب و فیک است که آدم های اشتباهی را به ما تحمیل کرده و می کند بنابراین کار ما تمام است و صنعت کار خودش را انجام داده و ما باید از اول شروع کنیم.
,
 
,
وی گفت: وی او دی ها گرچه رقیب صدا و سیما هستند اما چون گزینه مقابل آن ها جم تی وی و ... است ما مجبوریم که این ها را حفظ کنیم حتی ظرفیت های دیگر به آنها دهیم تا از ظرفیت غنی، هنرپرور و جذاب خودمان به اندازه کافی استفاده کنیم.
,
 
,
این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: وی او دی ها و لایو ها کمک می کنند که افراد توهم پیدا کنند که با سلبریتی ها رابطه مستقیم دارند حتی سایت هایی مثل استارکمیو به شما کمک می کنند که رابطه واقعی داشته باشید، اما برای اکثر افراد این رابطه در واقع غیر واقعی و زیانبار است.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه