اخبار داغ

در گفتگو با فرماندار دنا مطرح شد؛

تحول عظیم در جاده های روستایی شهرستان دنا

تحول عظیم در جاده های روستایی شهرستان دنا
پناهی فرماندار دنا از تحول عظیم آسفالت ریزی در جاده های روستایی شهرستان دنا تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛پناهی فرماندار دنا در گفت و گو با صبح زاگرس از تحول عظیم آسفالت ریزی در جاده های روستایی شهرستان دنا تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
فرماندار دنا در خصوص وضعیت جاده های روستایی شهرستان دنا گفت: جاده سی سخت به کوخدان، سی سخت به توتنده، سی سخت به کریک و سی سخت به گردنه بیژن بیش از یک میلیارد تا یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در نطر گرفته شده است و به مناقصه رفته اند.
,
 
,
 پناهی افزود: جاده روستایی شبلیز و جلاله با اعتبار ۵ و نیم میلیارد و جاده مازه کز یک میلیارد و هفتصد تومان و همچنین جاده بادنگان بن زرد به مناقصه رفته اند و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
,
 
,
 
,
وی گفت: این جاده های روستایی برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران آسفالت می شوند که خبر خوبی برای مردم صبور این منطقه است.
,
 
,
فرماندار دنا در خصوص جاده روستایی اقبال آباد سی سخت که چندین مرتبه زیرسازی شده است گفت: حواله قیر آن صادر شده است و امیداست در سال جاری  عملیات آسفالت ام به پایان رسد.
,
 
,
پناهی گفت: طی سفرهای وزیر راه و شهرسازی به استان مصوبات خوبی برای جاده های روستایی صورت گرفت که از مهمترین آن جاده های بادنگان به بن زرد، تنگ پوتک به ده شیرین، شبلیز به جلاله و جاده گزدون که برخی آنها اولین بار در برنامه آسفالت‌ریزی قرار خواهند گرفت.
,
 
,
گفتنی است شهرستان دنا بیشترین مناطق روستایی در استان کهگیلویه وبویراحمد را دارد که اغلب دارای جاده های صعب‌العبور و کوهستانی است.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه