اخبار داغ

بنیان‌گذار علم ناباروری در کشور:

لزوم تزریق واکسن کرونا توسط مادران باردار/ آمار مرگ‌ومیر کرونایی با واکسیناسیون کاهش می‌یابد

لزوم تزریق واکسن کرونا توسط مادران باردار/ آمار مرگ‌ومیر کرونایی با واکسیناسیون کاهش می‌یابد
بنیان‌گذار علم ناباروری در کشور افلاطونیان با تاکید بر لزوم تزریق واکسن کرونا توسط مادران باردار، گفت: آمار مرگ‌ومیر کرونایی با واکسیناسیون کاهش می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پروفسور عباس افلاطونیان، متخصص زنان و نازایی و بنیان‌گذار علم ناباروری در کشور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص انجام واکسیناسیون توسط مادران باردار، گفت: اطلاعات نشان داده که مادران باردار اگر به کرونا مبتلا شوند شاید تاثیرات منفی بیشتری روی آن داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مادران باردار باید بیش از دیگران باشد، افزود: مادران باردار سعی کنند که در فضای عمومی شرکت نکنند ولی اگر به‌ناچار مجبور به حضور در این مکان‌ها هستند، حتماً از ماسک استفاده کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

,

رئیس مرکز تحقیقاتی درمانی ناباروری یزد با بیان اینکه مادران باردار حتماً باید واکسن کرونا را تزریق کنند، اذعان داشت: تاکید متخصصان این است که بعد از هفته 12 بارداری حتماً باید واکسن کرونا تزریق شود.

,

افلاطونیان اضافه کرد: توصیه کلی این است که مادران باردار حتماً واکسن کرونا را دریافت کنند و در این خصوص کوتاهی نکنند.

,

بنیان‌گذار علم ناباروری در کشور گفت: بانوانی که قصد درمان نازایی خود را دارند نیز می‌توانند ابتدا این واکسن را تزریق کنند و سپس در سیکل درمان قرار گیرند.

,

رئیس مرکز تحقیقاتی درمانی ناباروری یزد در پایان تاکید کرد: تنها چیزی که می‌تواند مرگ‌ومیر و آمار مبتلایان را کاهش دهد، واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه