اخبار داغ

استاندار سمنان:

تنها ۵۶ واحد از صنایع سمنان با تمام ظرفیت فعالیت می کنند

تنها ۵۶ واحد از صنایع سمنان با تمام ظرفیت فعالیت می کنند
هاشمی با اشاره به وضعیت واحد های صنعتی استان گفت: تنها ۵۶ واحد صنعتی استان با ۱۰۰ درصد ظرفیت مشغول به فعالیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به‌ نقل از مرآت، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان با حضور در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان و گفت و گو با مدیران و کارشناسان این سازمان گفت: وزارت صمت یکی از مجموعه های اداری کشور که بیشترین ارتباط و تعاملات با مردم را دارد و دستگاهی که نقش اساسی را در تحقق شعار سال ایفا خواهد کرد، سازمان صمت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی افزود: تنها ۵۶ واحد صنعتی استان با ۱۰۰ درصد ظرفیت مشغول به فعالیت است.

,

 

,

, ,

هاشمی با بیان اینکه احیاء واحدهای راکد و نظارت بر بازار ، انتظار ما از سازمان صمت استان است خاطر نشان کرد: بحث بازار، یکی از مباحث بسیار مهم کشور است و لازم است کارشناسان سازمان صمت، نظارت خود را بر بازار تشدید و از وجود مردم و‌ پتانسیل عمومی استفاده کند.‌

,

استاندار سمنان با اشاره به وضعیت کرونا تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف سازمان صمت در حال حاضر،  نظارت بر حوزه بازار در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی است.‌

,

وی ادامه داد: تمام دستگاه ها باید بدنبال امید بخشی، افزایش اعتماد و رضایتمندی مردم باشند.‌

,

سازمان صمت در برخی شهرستان ها، ساختار و چارت رسمی ندارد

, سازمان صمت در برخی شهرستان ها، ساختار و چارت رسمی ندارد, سازمان صمت در برخی شهرستان ها، ساختار و چارت رسمی ندارد,

علی تشنه دل، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در دیدار با استاندار سمنان گفت: سبک مدیریت جهادی دولت مردمی رئیسی، با زیست بوم  مدیریتی کشور مطابقت دارد و حضور استاندار سمنان را در سازمان صمت استان به فال نیک ‌می گیریم.

,

تشنه دل با بیان اینکه کارشناسان این سازمان از نیروهای باتجربه، زبده و عاشق کار می باشند خاطر نشان کرد: غرب استان، مرکز تمرکز صنایع استان است ولی نیروی انسانی بسیار کمی در اداره صمت شهرستان گرمسار در حال انجام وظیفه است.

,

 

,

, ,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به وضعیت برخی از شهرستان های استان عنوان کرد: در برخی شهرستانهای استان، این سازمان ساختار و چارت رسمی ندارد که این مسئله برای انجام ماموریتهای این مجموعه مشکل آفرین است.

,

وی افزود: در گذشته در حوزه معدن شورای تعامل داشتیم که احیاء مجدد این شورا می تواند تاثیر بسزایی در رضایتمندی مردم از این سازمان ایفا کند.

,

انتهای پیام/‌

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه