اخبار داغ

کارشناس اداره هواشناسی کرمانشاه:

هوای کرمانشاه ۴ درجه سردتر می شود

هوای کرمانشاه ۴ درجه سردتر می شود
شهناز حق پرست گفت: پیش بینی می شود دمای هوای کرمانشاه امشب در خنک‌ترین ساعت به حداقل صفر و فردا در گرم‌ترین ساعت به حداکثر ۱۵ درجه سانتیگراد برسد که نسبت به هوای امروز ۴ درجه سردتر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهناز حق پرست در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری گاهی اوقات همراه با افزایش ابر خواهد بود.

کارشناس اداره هواشناسی کرمانشاه افزود: به دنبال این وضعیت از بعدازظهر فردا پنج شنبه تا اواخر روز جمعه گذر موجی ناپایدار از جو منطقه ضمن کاهش دمای روزانه در بعضی ساعات سبب بارش باران به ویژه در نیمه شرقی استان می شود.

وی خاطرنشان کرد: بارش در ارتفاعات و گردنه های سردسیر به صورت برف نیز مشاهده خواهد شد و با خروج این موج از جو منطقه دمای هوا در روزهای شنبه و یکشنبه به طور محسوس کاهش می یابد به طوری که دمای شبانه در بیشتر نقاط استان به زیر صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید.

حق پرست گفت: پیش بینی می شود دمای هوای کرمانشاه امشب در خنک‌ترین ساعت به حداقل صفر و فردا در گرم‌ترین ساعت به حداکثر ۱۵ درجه سانتیگراد برسد که نسبت به هوای امروز ۴ درجه سردتر خواهد شد.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه