اخبار داغ

مدیرکل خدمات اطلاع‌رسانی کتابخانه ملی ایران خبرداد

برگزاری جشن تبادل و اهداء کتاب به مناسبت هفته کتاب

برگزاری جشن تبادل و اهداء کتاب به مناسبت هفته کتاب
مدیرکل خدمات اطلاع‌رسانی کتابخانه ملی ایران گفت: در هفته کتاب و کتابخوانی جشن تبادل و اهداء کتاب برای گروه‌های سنی بزرگسالان و کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا شهرابی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب، کتابخانه ملی در راستای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی طرحی را به منظور تبادل کتاب بین اعضاء و کارکنان کتابخانه ملی اجرایی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: امسال و برای چندمین سال متوالی این طرح با هدف تبادل کتاب بین افراد انجام می‌شود، به این ترتیب که افراد کتاب‌های خوانده شده خود را در اختیار دیگران قرار داده و از منابع کتاب دیگر افراد استفاده و مطالعه می‌کنند.
,
 
,
مدیرکل خدمات اطلاع‌رسانی کتابخانه ملی ایران خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های این طرح آ« است که افراد بدون پرداخت بهایی از انبوه منابع کتب دیگر اعضاء استفاده کرده و به این ترتیب چرخه تبادلی رخ داده و امکان دسترسی و مطالعه کتاب‌های بسیاری برای کتابخوانان فراهم می‎شود.
,
 
,
شهرابی بیان کرد: امسال و در هفته کتاب و کتابخوانی این امکان برای کودکان و نوجوانان فراهم شده است که آنان نیز کتاب‌هایشان را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و از کتب در دسترس هم‌سالان خود استفاده کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: با اجرای این طرح اعضاء و کارکنان کتابخانه ملی بدون صرف هزینه‌ای می‌توانند کتاب‌های خود را برای مطالعه دیگران تحویل داده و بر اساس نیاز هر کدام از کتب موجود را که می‌پسندند، مطالعه کنند.
,
 
,
مدیرکل خدمات اطلاع‌رسانی کتابخانه ملی ایران تصریح کرد: به این ترتیب چرخه‌ای از مبادله کتاب بین اعضاء کتابخانه و علاقمندان به مطالعه اتفاق افتاده و این امکان فراهم می‌آید که افراد منابع بیشتری را برای مطالعه در اختیار داشته باشند.
,
 
,
شهرابی افزود: این طرح در هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۲ آبان ماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه ۲۷ آبان ادامه خواهد یافت.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه