اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور؛

اشتغال و نرخ بیکاری بالا مشکل اساسی جامعه ایثارگری در کهگیلویه و بویراحمد است

اشتغال و نرخ بیکاری بالا مشکل اساسی جامعه ایثارگری در کهگیلویه و بویراحمد است
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور، اشتغال و نرخ بیکاری بالا را مشکل اساسی جامعه ایثارگری در کهگیلویه و بویراحمدارزیابی کرد و گفت:تکریم خانواده‌ صبور شهدا و جامعه ایثارگران واجب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور امروز جمعه۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰ به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در گلزار شهدای دهدشت با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف علی شکری در گزار شهدای با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفتگو کرد.

,

در این نشست جامعه ایثارگران از تبعیض ها، مشکلات معیشتی و نبود اشتغال گفتند و از دستگاه های اجرایی که سهمیه استخدامی خانواده های ایثارگران را رعایت نمی کنند گلایه کردند و گفتند: با رانت، پارتی نورچشمی ها مشغول به کار شده و حتی کسانی که در انتظار تبدیل وضعیت خود بود از کار بیکار شدند.

,

حجت‌الاسلام شکری هدف از سفر به شهرستان را دیدار،  گفتگو و تبادل نظر با جامعه شهدا و ایثارگری عنوان و گفت: تکریم  و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور شهدا و جامعه ایثارگران واجب و وظیفه مابوده و بعد از شنیدن سخنان و درد دل آنان برای پیگیری مشکلات در ستاد اقدامات لازم  صورت گیرد.

,

 وی بیشتر خواسته های مطرح شده در استان کهگیلویه و بویراحمد  بحث اشتغال عنوان و افزود: یکی از مشکلات جدی که وجود دارد به دلیل نبودن شرکت های خصوصی و محرومیت های سرمایه گزاری های مردمی در منطقه ، مسئله بیکاری در سطح وسیعی در جامعه اعم از خانواده شاهد، جانبازان، ازادگان و مردم فراوران دیده می شود.

,

شکری با اشاره به اینکه باید در سطح ملی به صورت جدی در این حوزه ورود کرد تصریح کرد: ضرورت اجتناب‌ناپذیر است برای اینکه این مردم  اشتغال داشته باشند ، سرمایه های مردمی به علاوه سرمایه گذاری دولتی باید حتما در این جا برای اشتغال فرزندان این ملت گام برداند، تا مشکل این مردم که برای پاسداشت از منافع ملی ما چه در جنگ چه بعد از جنگ نهایت تلاش خودشان را کردند

,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه نیز با اشاره به اینکه این شهرستان ۴۱۹ سردار بزرگ تقدیم انقلاب کرده است، گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ جانباز و ۵۵ آزاده دارد.

,

عادل شریعت پور با اشاره به اینکه ۴۴ فرزند شهید تحصیلکرده در این شهرستان بیکار داریم، افزود: کهگیلویه از نظر زیر ساخت های کارخانجات، بخش صنعتی، تولیدی و اشتغال برخوردار نبوده  و باتوجه به بیکاری جامعه ایثارگران و  فرزندان شهدا انتظار می رود در بحث  اشتغال به استان و همچنین  شهرستان کهگیلویه عنایت ویژه ای صورت بگیرد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه