اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

فرهنگ بسیجی یک جوان روستایی را به سردار دلها تبدیل کرد/ کلید نجات از مشکلات، فرمانبرداری مطلق مانند حاج قاسم از ولایت است

فرهنگ بسیجی یک جوان روستایی را به سردار دلها تبدیل کرد/ کلید نجات از مشکلات، فرمانبرداری مطلق مانند حاج قاسم از ولایت است
عبدالله حاجی صادقی با بیان اینکه شهید سلیمانی با فرهنگ بسیجی توانست از یک جوان ساده روستایی به سرداری تبدیل شود، گفت: حاج قاسم افتخار می کرد به سرباز ولایت بودن و امروز هم کلید نجات و رهایی ما از همه مشکلات فرمانبرداری مطلق مانند حاج قاسم از ولایت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی صبح امروز در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه خوشحالم در هفته بسیج به زیارت الگوی بسیجیان عالم اسلام آمده ام، گفت: فرهنگ و روحیه بسیجی، بزرگترین ویژگی شهید سلیمانی بود که همه ویژگی ها در آن جمع شده بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: او با این فرهنگ توانست از یک جوان ساده روستایی به سرداری تبدیل شود که تمام عالم را فراگیرد کند و دشمن را به غضب و ستوده آورد و عالم اسلام و مسلمان ها را امیدوار و به میدان مبارزه دعوت کند.

وی بیان کرد: حاج قاسم را همه سردار دلها گفتند؛ اما حاج قاسم افتخار می کرد به سرباز ولایت بودن و امروز هم کلید نجات و رهایی ما از همه مشکلات فرمانبرداری مطلق مانند حاج قاسم از ولایت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,



این مقام مسئول ابراز کرد: در وصیت نامه سپهبد شهید سلیمانی، در حیاتش و در تمام زندگی حاج قاسم آن چیزی که برای او محور بود، فرمان برداری مطلق از ولایت بود؛ چرا که ما اطاعت از ولایت را اطاعت از یک فرد نمی دانیم و اطاعت از ولایت، اطاعت از حکم الله و قانون خداست.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با تأکید بر اینکه امروز هم همان حرف حاج قاسم است، خاطر نشان کرد: البته می بینیم حاج قاسم نه فقط با حیاتش به اسلام خدمت کرد؛  بلکه با شهادتش بزرگترین خدمت را به اسلام کرد و این یعنی کسانی که حسینی شدند، زندگی شان حسینی می شود و رفتنشان نیز حسینی می شود.

انتهای پیام/

, ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه