اخبار داغ

سخنگوی ستاد کرونای البرز:

تزریق واکسن کرونا در البرز از مرز ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دوز گذشت/ هیچ مدیری اجازه اخذ تعهد از دانش‌آموزان برای حضور در مدرسه ندارد

تزریق واکسن کرونا در البرز از مرز ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دوز گذشت/ هیچ مدیری اجازه اخذ تعهد از دانش‌آموزان برای حضور در مدرسه ندارد
مهرداد بابایی گفت: بیش از ۹۳ درصد دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال در البرز واکسینه شده اند اما هیچ مدیری اجازه اخذ تعهد از دانش‌آموزان برای حضور در مدرسه نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی ستاد کرونا در البرز با اشاره به اینکه خوشبختانه علی رغم سرمای هوا و فراهم بودن شرایط محیطی برای افزایش بیماری، سیر نزولی این ویروس همچنان در البرز ادامه دارد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ از رنگ بندی زرد به آبی تغییر کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهرداد بابایی افزود: در حال حاضر رنگ بندی کرونایی در ۳ شهرستان طالقان، ساوجبلاغ و چهارباغ آبی و مابقی زرد است، تزریق واکسن از مرز ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دوز در البرز عبور کرده و قریب به ۸۰ درصد افراد واجد شرایط حداقل یک دوز واکسن خود را دریافت کرده اند.
,
 
,
وی اظهار داشت: بیش از ۶۰ درصد افراد واجد شرایط دو دوز واکسن کرونا را به صورت تکمیلی دریافت کرده اند و بیش از ۹۳ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال واکسینه شده اند، هیچ مدیری اجازه اخذ تعهد از دانش آموزان برای حضور در مدرسه نخواهد داشت.
,
 
,
بابایی تصریح کرد: از امروز امکان بازگشایی حضوری برای مدارس فراهم شده است اما در گرو رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود، اولیای دانش آموزان و مدرسه نسبت به این موضوع جدیت به خرج دهند تا با توجه به سرمای هوا زمینه افزایش بیماری کرونا ایجاد نشود.
,
 
,
سخنگوی ستاد کرونای استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: آموزش با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ترکیبی مورد تاکید است به این معنا که دانش آموزان با زمان بندی آموزشگاه می توانند از شرایط غیر حضوری و حضوری استفاده کنند در نتیجه هیچ اجباری به حضور الزامی دانش آموزان به ویژه زیر ۱۲ سال وجود ندارد.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه