اخبار داغ

طرح زمستانی پلیس راه و راهداری چگونه در کرمانشاه اجرا می شود؟

طرح زمستانی پلیس راه و راهداری چگونه در کرمانشاه اجرا می شود؟
با توجه به فرا رسیدن فصل سرما شاهد آغاز طرح زمستانی پلیس راه، راهداری و دستگاه های امدادی کرمانشاه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، هرساله طرح زمستانی پلیس راه با همکاری دستگاه های مرتبط از اواخر آذر ماه آغاز می شد اما امسال به دنبال فرا رسیدن زود هنگام سرما شاهد اجرای طرح مذکور از اول آبان ماه هستیم.

در طرح زمستانی که با همکاری دستگاه های امدادی و خدماتی و تحت محوریت پلیس راه اجرا می شود، تدابیری اندیشیده خواهد شد که حوادث ناشی از ترددهای جاده ای در فصل سرد سال کاهش یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,

, ,

آمادگی ۴۴ راهدارخانه در طرح راهداری زمستانه کرمانشاه

, آمادگی ۴۴ راهدارخانه در طرح راهداری زمستانه کرمانشاه, آمادگی ۴۴ راهدارخانه در طرح راهداری زمستانه کرمانشاه,

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، درباره طرح راهداری زمستانه اظهار داشت: در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۴۴ راهدار خانه اعم از ۳۵ راهدارخانه ثابت و ۹ راهدارخانه سیار فعالیت دارند.

, مرصادنیوز,

وی افزود: شمار نیروهای آماده باش در راهدارخانه ها به صورت شیفتی، نیروهای پشتیبانی آماده باش و نیرو های مستقر در ستاد به ۵۰۰ نفر می رسد.

,

کرمی تعداد ماشین آلات راهداری آماده باش برای اجرای طرح راهداری زمستانه را ۴۰۰ دستگاه اعلام کرد و گفت: عملیات بروز رسانی این ماشین آلات انجام شده است.

,

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طرح راهداری زمستانی از ۲۶ آذر ماه آغاز می شود که امسال به دلیل شروع زود هنگام از ابتدای آبان ماه قرارگاه زمستانی تشکیل شده است.

,

, ,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در راهدارخانه ها محلی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای استقرار مسافران در راه مانده لحاظ شده است.

,

طرح امداد زمستانی پلیس راه در کرمانشاه آغاز شد

, طرح امداد زمستانی پلیس راه در کرمانشاه آغاز شد, طرح امداد زمستانی پلیس راه در کرمانشاه آغاز شد,

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: طرح امداد زمستانی پلیس راه از یکم آذر ماه شروع شده و تا بیستم اسفند نیز ادامه دارد.

, مرصادنیوز,

, ,

وی افزود: در طول اجرای طرح زمستانی با محوریت پلیس راه همه دستگاه های امدادی و خدماتی استان به صورت شبانه روزی در گردنه های سه گانه اعم از قلاجه، بید سرخ و مله ماس حضور دارند.

,

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین جاده های برفی در قالب طرح زمستانی تحت نظارت قرار خواهند گرفت و  تیم های امدادی پاسخگوی نیاز های امدادی خواهند بود.

,

سرهنگ دستغیب گفت: با توجه به شروع طرح زمستانی همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات امدادی برای همه وسایل نقلیه شخصی و عمومی هنگام تردد اجباری است.

,

 

,

انتتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه