اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان:

دنیا امروز به دنبال کشف ماهیت و تفکر بسیج است/ بسیجیان بیش از هر چیز با جنگ شناختی رو به رو هستند

دنیا امروز به دنبال کشف ماهیت و تفکر بسیج است/ بسیجیان بیش از هر چیز با جنگ شناختی رو به رو هستند
حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی گفت: دنیا امروز به دنبال کشف ماهیت و تفکر بسیج است زیرا بسیج عامل استحکام نظام یک کشور است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت به مناسبت هفته بسیج گفت: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن پاک ترین انسان ها، فداکارترین و آماده به کار ترین جوانان کشور در راه اهداف عالیه این ملت و برای به کمال رساندن این کشور و به خوشبختی نائل کردن این کشور جمع شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی افزود: بسیج خلاصه ای از پدیده ملت سازی و امت سازی و نیاز همه ی کشور های دنیا است که بسیاری از انقلاب های دنیا با شکست مواجه شد اما انقلاب اسلامی ایران به دلیل ایجاد پدیده ملت سازی در نسل های سوم و چهارم و پنجم خود قرار دارد.

,

دیباجی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج، این پدیده ملت سازی را بومی کرده است خاطر نشان کرد:  دنیا امروز به دنبال کشف ماهیت و تفکر بسیج است زیرا بسیج عامل استحکام نظام یک کشور است و امروز نیز نظام جمهوری اسلامی با بازوی توانمند بسیج خود را به استحکام قطعی رسانده است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه احساس تعلق بسیج به نظام اسلامی  و معنویت ، باعث متمایز شدن بسیج از تمام گروه های دیگر شده است تصریح کرد: بسیج وابسته به هیچ حزب و گروه و جناحی نیست و از بدنه مردم است و در گام دوم انقلاب وظیفه ی پرچمداری در تربیت نسل جوان مومن انقلابی را به عهده دارد.

,

وی با اشاره به صادر شدن تفکر بسیجی در دنیا عنوان کرد: امروز تفکر بسیجی در منطقه صادر شده است و نمونه های این تفکر را می توان در گروه های مختلف مانند حزب الله، حشدالشعبی و انصار الله مشاهده کرد.

,

دیباجی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد شکاف میان بسیج مردم و مردم اظهار کرد: ملت ما فهمیده اند که بسیج در عمل خادم مردم و دوست مردم است و در صحنه های مختلف به مردم خدمت رسانی می کند و وقتی می گویند بسیج پاره تن مردم است، یعنی بسیج از جنس مردم است و از ملت جدا نشدنی است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اهمیت افزایش بصیرت بسیجیان و مردم گفت: امروز بیش از هر چیز ما با جنگ شناختی رو به رو هستیم که در این راستا بسیج در حال آماده شدن برای ورود به عرصه های مختلف است تا با تهدیدات مختلف دشمن مقابله کنند.

,

وی ادامه داد: شریعت محور بودن، غیرت دینی و شجاعت اقلابی، التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه و آرمان گرایی واقع نگر از جمله ویژگی های تفکر بسیجی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه