اخبار داغ

امام‌جمعه سمنان:

رویش های جدید این انقلاب باید افزایش یابد /علم و دانش با سرعت سرسام آور در کشور درحال دست یابی است

رویش های جدید این انقلاب باید افزایش یابد /علم و دانش با سرعت سرسام آور در کشور درحال دست یابی است
حجت الاسلام مطیعی با اشاره به اهمیت بسیج در انقلاب گفت: انقلاب به نسل های آینده بسیج نیاز دارد و باید تلاش کنیم تا رویش های انقلاب افزایش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان، در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که مصادف با سالروز تاسیس بسیج مستضعفین بود در مسجد امام سمنان با اشاره به هفته بسیج گفت: ما هر جا نقص یا کمبودی داشتیم بسیجیان اولین نفراتی هستند که در میانه میدان حصور دارند و بنا به فرموده رهبری بسیجی باید وسط میدان باشد که روز به روز رویش ها و امیدان آینده نظام بیشتر می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مطیعی با اشاره به اینکه همه کسانی که دغدغه نظام، انقلاب و دین و قرآن دارند بسیجی هستند خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم بسیج را در قرآن پیدا کنیم میتوانیم به آیه ۵۴ سوره مائده رجوع کنیم که خداوند میفرماید گروهی خواهد آمد که خدا عاشقشان است و آن ها نیز عاشق خدا هستند، نسبت به مومنین فروتن هستند و در برابر دشمنان نفوذ ناپذیر هستند و همواره در راه خدا جهاد میکنند و از زخم زبان ها باکی ندارند.

,

امام جمعه سمنان با بیان اینکه علم و دانش با سرعت سرسام آور در کشور درحال دست یابی است تصریح کرد: به دستور مقام معظم رهبری باید طوری قدم برداریم که نخبگان دغدغه حفظ نظام را داشته باشند و اگر کمبودی هم در کشور هست با عزت ما گره خورده است و باید به جایی برسیم که دیگران کتب مارا به فارسی مطالعه کنند .

,

وی افزود: در مذاکرات برجام دشمن برای گرفتن برگ برنده دعوای زرگری بین آمریکا و اسراییل را به راه انداخته و دلیل آن این است که می دانند دولت سیزدهم مانند دولت قبل نیست و این مذاکرات فقط با برداشتن تمام تحریم ها اتفاق می افتد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه